Hier is ook wel wat meer rumoer in de tuinen, maar vind het wel gezellig eigenlijk. Je hoort de mensen gewoon genieten, s' avonds laat nog lekker in de tuin zitten of op je balkon, heerlijk toch!
Als ik door de hitte niet kan slapen wordt ik meestal wel wat kribbig...
ze zullen geen last hebben van de ecnomische crisis met dat werk van ze.
wil er zo wel bij gaan zitten.
maar waar ik problemen mee heb is mensen die gelijk de stereo op 10 moeten zetten of mensen die luidruchtig tot n uur of 2 snachts doorgaan.
er bestaat ook zoiets als rekening houden met je omgeving en daardoor ontstaan vaak de problemen.
natuurlijk heb je van die zeikerds die elke scheet geluidsoverlast vinden, dat is zeker zo.
die rennen gelijk als een dolle stier erop af.
zelfs spelende kinderen die met n bal stuiteren moeten t bij deze lui ontgelden.
mensen die willen feesten moeten gewoon af en toe even stilstaan bij de omgeving, en mensen die er last van hebben kunnen ook gewoon als fatsoenlijke mensen vragen of het allemaal wat zachter kan, want het stoort. dan is er toch geen probleem?
ik heb zelf zo vaak gezellig bij m'n buren gezeten of andersom, maar bij ons verplaatste de gezelligheid zich na 11 uur naar binnen. geen buur die last van ons had.
tis n kwestie van respect hebben voor elkaar en als je herrie wil maken ga je maar naar n georganiseerd feessie toe waar je buren er geen last van hebben
En ik voelde mij in Turkije! Althans met een vertrouwde omgeving maar alles deed turks aan! vond het wel gezellig zo...
Trouwens de buurtjes hier heb ik nooit last van. En we krijgen vaak zat nog turks brood van ze ook.