Dat het buiten opnemen van het weerpraatje niet altijd zonder gevaar is heeft SBS weerman Piet Paulusma ondervonden... Op de vraag wat het meest enge was wat hij heeft meegemaakt, antwoord Piet: Dat was een onweersinslag in april, twee jaar geleden. Ik riep ’eindelijk spektakel, dat onweer levert mooie beelden op’. Stonden we daar, cameraman, geluidsman, met paraplu’s op. Ineens was er een soort grote, witte explosie. We hadden er veel last van, zelfs weken daarna nog: warm koud, hoofdpijn, tintelingen. Maar dat is ook de passie voor het weer, dat je het mooi in beeld ziet. Volgende keer ga ik wél naar binnen!â€
©PrimeurJagers.nl
hahahhaha
aan de pic te zien is ie al wel in de wolken... nu nog 40 maagden
Of ze nou wel of niet getroffen is. dr valt toch niks meer te redden.
Toen ik het typte had ik al zoiets van oei oei we gaan de verkeerde kant op. Maar ik moest het even kwijt.
*Kevin kijkt naar Marga's zweepje.
En voor iemand begint over z'n vermeende dronkenschap een paar weken geleden: nee, hij was ziek (kaakontsteking) en stond stijf van de medicijnen en kon bovendien amper z'n mond openkrijgen.
Voor de rest, ach, Piet is Piet, je vindt het leuk of vindt het verschrikkelijk. Persoonlijk houd ik meer van dat "benaderbare" dan van die stijve planken bij het journaal
En voor iemand begint over z'n vermeende dronkenschap een paar weken geleden: nee, hij was ziek (kaakontsteking) en stond stijf van de medicijnen en kon bovendien amper z'n mond openkrijgen.
Voor de rest, ach, Piet is Piet, je vindt het leuk of vindt het verschrikkelijk. Persoonlijk houd ik meer van dat "benaderbare" dan van die stijve planken bij het journaal
@Martjse,
ik denk dat men het niet kwaad bedoelt maar meer sarcastisch.
maar dat is vanuit mijn standpunt.
We hebben het nu over hoe Piet is in zijn persoonlijkheid.
Vergeet de titel van de topic niet!.
Piet is een vent die moeilijk te verstaan is soms maar doet het wel leuk, heel sbs 6 is een ellende als je het mij vraagt. Erwin krol doet veel met de handen werken en Piet met zijn dialect, zo hebben we allemaal wat toch.
Kortom, hij was damn lucky!