nette pics , bij de eerste pic lijken de hoge lichten nogal aanwezig, en ik zou het geen in beeld rechts ook nog even weg fotosjoppen.
verder zien ze er goed uit.
Gent en Brugge lenen zich ook voor hdr fotografie maar vergeet je eigen woonplaats Middelburg niet, denk eens aan de markt met het stadhuis, de abdij of de oostkerk (koepelkerk) om maar een paar plekjes te noemen.
by the way; ©*Pgs3000 of....... ctrl+alt+c= © Pgs3000 of alt+ 184 nummerieke toetsenbord=© ©Pgs3000
(op voorhand al mijn verontschuldiging voor mijn bemoeienis met het © of © copyright symbool
ik heb mij er rot naar gezocht en wil de simpele oplossing gewoon delen)
Groet
*haakje openen c haakje sluiten als ik dit in type staat het van zelf op deze site al goed | Gewijzigd: 24 juni 2009, 00:08 uur, door pipo
Gent en Brugge lenen zich ook voor hdr fotografie maar vergeet je eigen woonplaats Middelburg niet, denk eens aan de markt met het stadhuis, de abdij of de oostkerk (koepelkerk) om maar een paar plekjes te noemen.
by the way; ©Pgs3000 of....... ctrl+alt+c= © Pgs3000 of alt+ 184 nummerieke toetsenbord=© ©Pgs3000
(op voorhand al mijn verontschuldiging voor mijn bemoeienis met het © of © copyright symbool
ik heb mij er rot naar gezocht en wil de simpele oplossing gewoon delen)
Groet
geen verontschuldigingen, want das een hele goeie tip die je me gaf dank je wel!!
zal eens op pad gaan in middelburg.. ik ken wel een paar leuke plekken om wat foto's
te maken.
Je tweede panorama gà à t nog wel, maar die eerste, wow. Psycho-acid trip.
ik ben van mening dat HDR een techniek is die alleen gebruikt dient te worden indien noodzakelijk, en zelfs dan met mate.
Hoop dat ik niet de sfeer bederf maar dat is mijn mening over HDR (dus niet persé op jouw foto's)
ik ben van mening dat HDR een techniek is die alleen gebruikt dient te worden indien noodzakelijk, en zelfs dan met mate.
Hoop dat ik niet de sfeer bederf maar dat is mijn mening over HDR (dus niet persé op jouw foto's)
Een mooie originele foto maken is moeilijk, en ach het gaat ook een beetje om de fun, kijken wat je ermee kunt maken.
Mee eens. Wanneer het verschil tussen hooglichten en schaduwen groter worden dan de dynamic range van de camera is het een handige techniek. Het wordt nu teveel gebruikt om een 'effect' te verkrijgen. Meestal met lelijke halo's rond gebouwen en bomen tot gevolg en 'vieze' grijs/grauwe luchten.