Het einde van de zomer is nabij...HEERLIJK afkoeling op komst!! hehe....kan haast niet wachten en ik hoop een afkoeling zonder onweer....dat is mijn weertpe...van mij mag de herfst of winter al invallen...:P
Dat flikken we niet meer omdat te zeggen ja
lol maar btw ik hou van warm dat rot koude weer mag wegblijven ook.
Iemand tovallig al de kaarten voor vrijdag en zaterdag
Want zit dan dat weekend op het water
Iemand tovallig al de kaarten voor vrijdag en zaterdag
Want zit dan dat weekend op het water
Ja, wou t gisteren al doen, maar topic 3-5 juli was weggehaald....dus, tja....maar het einde warme/hete periode is nabij ...volgende week 18/19 aan zee tot 22 binnenland, 70% kans op aanhoudend onbestendig weertype....heerlijk!!!!!! LOL - laat de elfstedentocht maar komen - iet geht on! | Gewijzigd: 30 juni 2009, 16:37 uur, door wetboy
Heb t gelezen Jan , don't worry, als het Vrijdag 24 juli & Zondag 26 juli maar droog is (duurt nog ff ... hihi LOL... . Moet ik naar de Arena, toernooitje kijken, ondanks er een dak is die dicht kan, moet er wel doorheen | Gewijzigd: 30 juni 2009, 16:55 uur, door wetboy
wat doe je hier dan.
Klopt, zie maar eens wat er nu allemaal in west duitsland onstaan is, en dat zonder significante cape waarden
Daarom wil ik het eerste bericht ook goed hebben zodat er geen valse hoop gegeven wordt.
Oefenpotjes voor de 3e ster?