Ik begreep van Svenn dat jullie ook met een cluppie op pad waren zaterdag, hebben jullie uiteindelijk nog wat gehad?
Hey
Ja ik ben met 5 andere op pad geweest.
Het enige wat gehad hebben is een shelf, helaas...
en............................... hier de eerste zomerse dag tot nu toe 25.3
en ik heb ook wel zin in een onweersbui
Volgens mij mag ik geen kaartje van wetterzentrale posten voor vrijdag 3 juli die er nogal interessant uit begint te zien........dus dan maar zonder kaartje van wetterzentrale: vrijdag 3 juli onweersdreiging vanuit westen en zaterdag overgangsdag, met buien en wordt het na het weekend 20/22 gr graden! LI-j/kg -5 / 1500
PS: Oja, gisteren was ik jarig, weinig van gemerkt .....
Modbreak Jan: Kijk voor nader uitleg je priveberichten eens
Ja ik ben met 5 andere op pad geweest.
Het enige wat gehad hebben is een shelf, helaas...
Hmm, viel dus toch wel tegen.
Wij zaten in Groesbeek en kregen de volle laag, veel water en een hoop inslagen, erg spectaculair!
Wellicht dat na de hittegolf weer iets in het verschiet zit...
Vandaag voorlopig de laatste kans op onweer, ik geloof er alleen niet zo in. 't is wel een stuk warmer dan de voorgaande dagen. Nu al 26 graden hier met veel zon! Komende dagen droog met schroeiende hitte, misschien Donderdag & Vrijdag hier 30 graden.
ik heb je gefeliciteerd hier op het forum!!!!!
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...amp;#entry48929
Tsk.. Tsk | Gewijzigd: 29 juni 2009, 15:09 uur, door blackidentity
Als ik weeronline mag geloven gaat het vanavond in het Oosten onweren. Maar heb er een hard hoofd in
Jan was niet jarig;)
Wetboy was jarig.
Wetboy nog gefeliciteerd. Lekkere BBQ gehad? Wij wel.
Hoe veel lentes al weer?
Nog van harte gefeliciteerd! Wat heb je gehad... hoe was het feest en de bbq... en hoeveel herfsten oud ben je geworden...
Sjee wat is het hier drukkend warm, ga vanavond maar in de badkamer slapen, lekkerrr cool! Uh koel...
Als ik weeronline mag geloven gaat het vanavond in het Oosten onweren. Maar heb er een hard hoofd in
de 1e bui onstaat momenteel, met of zonder onweer.....
http://www.buienradar.nl/