Als het benauwd is komt er meestal onweer zo zonnig is het hier nu ook weer niet, ik weet niet waar je woont in Rotterdam, maar ik zie geen zon
Er staat het hele land krijgt onweer dus ook het Noorden, ik word soms een beetje moedeloos van sommige berichten
wacht gewoon af
Ik woon in Kralingen, en hier schijnt volop de zon.
Ja ik was vandaag ook in Deventer en vanaf 13.30u rommelde het aan 1 stuk door. Toen ik om 17.00u naar huis ging met de trein was het in Deventer nog kurkdroog, maar kreeg ik in Zwolle te maken met een giga zware regen + onweer bui! Heb eerst 15min moeten schuilen omdat er zoveel water naar beneden kwam. Niet normaal, heb het in tijden niet meer zo hard zien regenen
Hopelijk komt er later vanavond nog het e.e.a. over en kan ik proberen een paar foto's te maken. Camera + extra accu liggen al klaar
Eeuwig zelfde verhaaltje: vanuit DE gaan ze over 't midden van 't land, uit zichzelf ontstaan ze in midden en oosten van 't land, als ze vanuit zuidwest het land overtrekken zijn ze uitgewoed als ze hier komen. 't Is echt geen onzin; die knetterbui van een paar week terug, die in verzwakte (maar nog steeds hevige) mate over ons trok, was het eerste echt harde onweer in een jaar of 2, 3 hier in Groningen. (terwijl ik hier was iig, was mss nog terwijl ik 2 jaar terug op vakantie was) 't Zijn verder altijd van die pruttelende donderbuitjes. | Gewijzigd: 27 juni 2009, 18:09 uur, door Richardus
Begint bij de duinen alweer mist zichtbaar te worden, vrees dat het hier met onweer niks wordt vandaag.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Begint bij de duinen alweer mist zichtbaar te worden, vrees dat het hier met onweer niks wordt vandaag.
Buienradar.NL is bagger, al uren doet de onweericoon en radar t niet, alleen neerslag. Heb ze wel eve erop gewezen per mail, echt amateuristisch een site die niet goed werkt..........
Ben nog wel ff in de auto gestapt en richting Spakenburg gereden waar een pikzwarte lucht hing en het ook ff flink regende maar ondanks wat gerommel eigenlijk geen weerlicht gezien.
Op de terugweg slechts 1 flits en dat was er 1 van een flitspaal,wordt weer een boetetje voor 3 km/u te hard rijden
Al een paar uur flink zon hier en het is op Zuid