http://www.weathernews.nl/radar/
/ Weerfan: dus jij ziet ook al e.e.a in ontwikkeling, Nice!
Maar even wat vroeger eten
thankx, btw: belgie meteoalarm: ORANJE!
jazeker! maar ik vrees dat jij niks krijgt... Je woont in leeuwarden en omgeving?, hier nu echt enorme wolken
Ik zie nu wel al dikke koppen, maar die zitten zuid-oost van me, die int oosten zijn alweer ingestort
Lijkt er inderdaad op dat het zuidelijke deel van Friesland de meeste kans maakt.. maar we houden t in de gaten. | Gewijzigd: 27 juni 2009, 16:56 uur, door Skroei
want toen stierf het WEER voor me neus uit
Het begint MISTIG te worden aan de kust en temperatuur daalt. Frisse wind, 20-21graden...... | Gewijzigd: 27 juni 2009, 17:14 uur, door wetboy
Ik zie nu wel al dikke koppen, maar die zitten zuid-oost van me, die int oosten zijn alweer ingestort
Lijkt er inderdaad op dat het zuidelijke deel van Friesland de meeste kans maakt.. maar we houden t in de gaten.
Klopt, die in het Oosten zijn al ingestort. Het is nog steeds heel broeierig en je kunt wel merken dat er iets op komst is, maar wanneer...
Wil de noorderlingen niet blij maken met een dooie mus, maar ik heb de hoop nog niet opgegeven
Wordt niks ben ik bang, skroei.....
Dit heeft ook mijn relatie gered, want nu ziet mijn vriendin dat ik niet de enige ben met deze rare hobby haha
Met een beetje mazzel komt omgeving Eindhoven zo aan de beurt. Ik heb alweer weken moeten wachten..
Dit heeft ook mijn relatie gered, want nu ziet mijn vriendin dat ik niet de enige ben met deze rare hobby haha
Met een beetje mazzel komt omgeving Eindhoven zo aan de beurt. Ik heb alweer weken moeten wachten..
Welkom op onweer-online
denk eigenlijk niet dat wij hier nog iets krijgen
Hier in Maassluis was het ook eventjes mistig, nog steeds licht, t zonnetje komt weer beetje door...maar vanmorgen was t voor me gevoel veel kleffer hier....