Vanavond zijn de Cape en Li-waarden in ieder geval gunstig. Dus er is in ieder geval energie, de trigger is er kennelijk ook want er ontstaat van alles en nog wat, zie bijvoorbeeld sat24.
Daarnaast ziet het ernaar uit dat de onweersbuien die in België ontstaan langzaam de kant van Nederland opschuiven. Ik denk dat deze Nederland niet zullen halen, want ze bewegen te traag. Misschien dat het vanavond nog wel een schauwspel is voor de zuiderlijke provincies, wie weet. Er ontstaan op dit moment hele kleine celletjes boven de grens van gelderland en Overijsel. Deze zullen naar alle waarschijnlijkheid wel hun weg naar het west, noordwesten vervolgen. Er zijn er in ieder geval 2 die al toppen hebben van 8km hoogte.
Dus wie weet, ik blijf hier nog wel even zitten
gr richard
Het komt richting NH die celletjes
gr richard
Ik woon in warmenhuizen dus ff het noorden in kijken
Het groeit hier gwn er bloeit iets hier...
R.I.P. Michael Jackson (sorry moet het ff kwijt)
EN...eeeeps! wat krijg ik nu weer op mijn dak? Ik hoop dat het vanavond/vanacht nog meevalt..en morgen..tsja..daar moet ik maar ff doorheen. Dit is leuk voor jullie! Paar goeie onweersdagen in aantocht
wou net even buienradar checken maar die mankeert blijkbaar alweer eens
En Belgjes zoals ik !
Denk dat ik maar snel het gras ga maaien voordat het hier begint te onweren. Code geel voor Antwerpen.
Via buienradar zijn inderdaad leuke plukjes te zien die allemaal richting de grens gaan, misschien een leuke start voor een onweersweekend!
Mooie foto GateKeeper!
Er ontstaat ook steeds meer..
"tuinspullen verankerd/opruimt/ batterijen/ camera's klaar zet"
Me PC raakt verhit: 34.2 geeft ie aan op me monitor, als die maar niet gaat knetteren..... .
Edit: Het is nu wel enorm vochtig en benauwd :X
Hoe op buienradar kan je t zien, de hoogte van een bui?
tophoogte
En zo te zien, komen ze recht over Hoorn heen, zit ik weer goed..
gr rich | Gewijzigd: 26 juni 2009, 19:40 uur, door richard