Vanavond 21 Juni rond 23:05 waren ze ook weer te zien. Helaas niet zo scherp zoals vorige week.
Dit heb ik er vanavond van kunnen maken.
Heb je ze zelf ook gemaakt, plaats ze gerust onder deze topic.
hier 1 vna mij
door het stapelen van de opnamens om de stersporen te krijgen, is de NLC wel minder helder geworden, en opt moment even geen tijd voor fotoshopt.
ALS er een god bestaat dan straft ie mij omdat ik niet in 'm geloof
Ik zou gewoon een keer om 0.00 uur proberen dan heb je meer kans dan om 12.00 uur
| Gewijzigd: 24 juni 2009, 00:08 uur, door Narmolanya
ALS er een god bestaat dan straft ie mij omdat ik niet in 'm geloof
Ik heb ze al tot 3 keer gespot boven Heerenveen. Vaak rond 23.20 / 23.30 uur. Vanavond was het overigens weer raak. Richting het Oosten was er wat te zien.
Hierbij overigens nog een foto van afgelopen zondag waarop het in de verte nog een beetje zichtbaar is:
Hierbij overigens nog een foto van afgelopen zondag waarop het in de verte nog een beetje zichtbaar is:
*foto*
Hey Rose Garden op 'e Skans
Nou niet te geloven hoor, ik kom net terug uit Hoorn, heb van 23:50 tot 00:50 (geen 120 gereden nee ) kunnen kijken maar NIETS hoor. Ik dacht op de afsluitdijk moet ik ze ZEKER kunnen zien als ze er zijn ... maar HET MAG GEWOON NIET ZO ZIJN
Was ik dan gewoon weer te laat? Of moet ik nieuwe lenzen? | Gewijzigd: 24 juni 2009, 10:48 uur, door talkyr86