De Britse Sophie Frost heeft een schokkende ervaring gehad tijdens een storm afgelopen week. De 14-jarige werd geraakt door een bliksemstraal van 300.000 Volt.
Brandwonden
De bliksemschicht sloeg in op haar muziekspeler. Dat was nog een geluk bij een ongeluk: de stroom liep door de koptelefoons, waardoor wel haar kleren helemaal kapot gingen, maar haar lichaam bijna ongedeerd bleef. Sophie heeft enkel lichte brandwonden overgehouden aan het voorval.
Nieuwe iPod
Doktoren houden er serieus rekening mee dat Sophie zonder haar iPod niet meer geleefd zou hebben. Dat alles kan de tiener weinig schelen. Ze treurt om haar nieuwe iPod die het nu niet meer doet.
©Spitsnieuws
Dat deze apparaten nou bliksem aantrekken lijkt me wel een hele haastige conclusie. Het was me toch een schrik lijkt me. Dat het meisje vooral teleursgesteld is dat haar iPod kapot is, mag ze me nog een keer uitleggen
De waarheid wordt hier verbloemd! Apple producten zijn blijkbaar dus juist levensgevaarlijk! Ze trekken bliksem aan! Hup, allemaal die HypePhone, MekkerBooks en al dat andere veels te dure overgewaardeerde vingerafdrukgevoelige tupperware de deur uit en gewoon weer een PC met Windows kopen tongue.gif
Als jij Apple niks vind. Oke. Maar hou het dan voor je.
Ik werk alleen maar met Apple. Ik hou niet van windows, maar daar loop ik niet zo mee te spotten.
In mijn werk gaat windows gewoon weg niet.
Iedereen heeft zijn voorkeur. Laat dat dan ook zo en loop niet te mekkeren.
Ooit met een Apple of Ipod gewerkt? Vast niet. Want dan weet je wel beter.
Moest ik even kwijt. Kijk iemand mag best zeggen dat hij liever met Windows werkt maar niet 2 lange berichten met onzin.
Bedankt | Gewijzigd: 19 juni 2009, 13:50 uur, door Mark-Emmen
Ik werk alleen maar met Apple. Ik hou niet van windows, maar daar loop ik niet zo mee te spotten.
In mijn werk gaat windows gewoon weg niet.
Iedereen heeft zijn voorkeur. Laat dat dan ook zo en loop niet te mekkeren.
Ooit met een Apple of Ipod gewerkt? Vast niet. Want dan weet je wel beter.
Moest ik even kwijt. Kijk iemand mag best zeggen dat hij liever met Windows werkt maar niet 2 lange berichten met onzin.
Bedankt
Zeg het is hier geen competitie.. Maar ben het wel met je eens Mark, apple is een stuk beter dan windows.
Maar het ging hier om een meisje van 14 met een bijna-dood ervaring..