De (achterruit-)stickers worden geproduceerd door Gekke-Leo. Bij de eerstvolgende meeting zal ik ze meenemen. Tegen een kleine bijdrage van de verzendkosten kan ik ze ook opsturen. Uiteraard wil ik wel graag foto's zien van de stickers in actie! Wanneer ze beschikbaar komen laat ik nog even weten.
De T-Shirts lijkt ook geen onmogelijke opgave te worden. De prijs zal ongeveer 15 euro worden inclusief verzendkosten. Hier een klein voorbeeldje:
Als je interesse hebt in zo'n T-Shirt, geef dan hieronder even op welke maat je hebt en hoeveel je er wilt hebben.
N.B. (en tevens edit): Donateurs en Premium-members krijgen 5 Euro korting per-shirt! | Gewijzigd: 18 juni 2009, 21:29 uur, door Basch
:D
De achterruitstickers zijn gratis, echter vragen we een kleine bijdrage in de verzendkosten. Tenzij je 'm komt afhalen. Tijdens de eerstvolgende meeting (ergens in juli/augustus), hoop ik ze ook mee te nemen, als ze dan klaar zijn.
En kopieer het lijstje dan eventjes en zet je naam er dan onder.
Is een stuk overzichtelijker.
Edit (Basch): Lijstje is niet nodig. Die maken wij, zodra we de bestelling willen gaan plaatsen. | Gewijzigd: 19 juni 2009, 12:47 uur, door Basch