Dat klopt, maar het verschil met dit forum is dat iedereen hier elkaar beter kent dan op andere forum's.
Daarom zou je eventueel ook een betere verkoop/koop kunnen afsluiten
Het idee is misschien leuk, maar waar trek je de grens?
Mag het alleen weer-gerelateerd spul zijn, hou je het kleinschalig, of mag je alles aanbieden zoals op marktplaats?
Daarbij komen bovengenoemde argumenten er ook nog bij, dus lijkt mij niet echt slim (en echt nuttig) om zo'n rubriek in het leven te roepen.
Zat alternatieven te vinden, laten we het daarbij houden.
als je wilt kopen ga je maar naar marktplaats of ebay of weet ik veel wat, dit is voor onweer!
Ben het eens met Gekke Leo... Moet hier natuurlijk geen verkoop site worden!
maar, om dat ik ook op een paar fotowebsite's ben ingelogd waar dus wel een koop en verkoop deel op het forum is ingesteld.
alleen, het loopt voor geen meter.
wat ik er wel op lees zijn verwijzingen kijk eens op.... marktplaats,.... E-Bay,.... enz, enz.
dus NEE | Gewijzigd: 18 juni 2009, 17:08 uur, door pipo
Ik zeg ook niet dat ik een uitbrander krijg het gaat hier om het idee en niet om mij...
Als kopende partij is het gewoon je eigen risico iets van een ander te kopen, dat is op Marktplaats niet anders.
Als verkopende partij moet je gewoon beseffen dat het een hechte club is (O-O) en dat als je mensen een oor aannaait, je weleens uit de groep zou kunnen liggen.
Ik denk wel dat de handelswaar een beetje in het straatje moeten blijven van O-O, echter wie weet ontstaan er zo nog leukere contacten!
Dus ik ben een keer dwars en heb gewoon op JA gestemd.
Een echte handelssite wordt het toch nooit, maar een leuk hoekje... ik zie het probleem niet!
Greetz Keesjovic