Vanacht maar me 2e poging onweerfotografie geprobeert na verast te zijn van deze bui.
Had even een paar daagies het weer niet in de gaten gehouden.
Maar heb er heerlijk van genoten. De bui vond ik ech de moeite waard en toen ik vertrok met mijn auto moest ik stapvoets rijden door de zware regenval. Ik zag echt helemaal niks meer en kon bijna met een amfibivoertuig gaan rijden zoveel water ik zag liggen. Na een paar minuten me faforiete plek gevonden te hebben begon het ineens minder te regenen en na 5 minuten was het gestopt en zag dat de bui al aardig overgetrokken was. Gelukkig bleef het droog en kon ik vanaf het dak van mijn auto prachtige plaatjes maken.
Wat is dat toch mooi. Onweer en een sterren hemel
En de beste voor het laatste!!!! ik is trots
| Gewijzigd: 16 juni 2009, 03:45 uur, door Resident Evil
8| het is laat hihih het zal wel aan mijn pctje liggen | Gewijzigd: 16 juni 2009, 03:46 uur, door Resident Evil
En van harte met je verjaardag | Gewijzigd: 16 juni 2009, 04:18 uur, door Resident Evil
@ Svenn
Het is hier in de buurt tegenwoordig niks anders meer als verlichting in de polder.
Vandaag even in me schuur geweest ik geloof dat daar ook een paar cmtjes water heeft gestaan.
Haha met dit buitje wel en met die storm van 25 mei was alles droog
Heb namelijk een hobbyvoliere dusss arme beestjes
Ik heb me "statief" (lees leunzak voor lens op deur) met rijst in de ontwikkeling voor nog scherpere foto's te kunnen maken. Als ik hem klaar heb zal ik ns een foto er van plaatsen mischien gaan jullie dan ook aan de hobby
Nu was het met de handoeken maar een geklooi en bleef het nog niet stabiel.
Groetjes Lynette | Gewijzigd: 17 juni 2009, 01:49 uur, door Resident Evil