welke afstandbediening als ik vragen mag
ik heb sinds gister een wireless ML-L3 remote, maar deze werkt jammer genoeg niet erg goed in het donker ben ik achter gekomen | Gewijzigd: 30 juni 2011, 22:45 uur, door marcel`westland
Marcel
zat ook 24-105 bij, maar ben niet zo tevreden over deze lens,echter het bereik op full frame is niet verkeerd, maar ik wacht nog even op de 24-70 f2.8 II voor erbij.
voor volgende week staat nog de 24mm f1.4 op me lijst.
nog congrats met je cam Marcel | Gewijzigd: 30 juni 2011, 23:16 uur, door Erwin Kats
ik heb sinds gister een wireless ML-L3 remote, maar deze werkt jammer genoeg niet erg goed in het donker ben ik achter gekomen
Nooit geen last van met afstandsbediening. En ik gebruik dan ook geen remote die speciaal is bedoeld voor camer's, ik gebruik een huis-tuin-keuken universele remote die bedoeld is voor tv/dvd/video Ff programmeren en hoppa!!
zat ook 24-105 bij, maar ben niet zo tevreden over deze lens,echter het bereik op full frame is niet verkeerd, maar ik wacht nog even op de 24-70 f2.8 II voor erbij.
voor volgende week staat nog de 24mm f1.4 op me lijst.
nog congrats met je cam Marcel
Same here! Vorige week ook maar de 5D II aan geschaft, 24-105 lens verkocht, en nu op jacht naar de 24-70, naast de 17-40 en 70-200.
Ik post ff een foto omdat die camera plaatjes toch iedereen wel op het net kan vinden
Ghmm blijkbaar is er iets stuk,ik kan geen plaatjes uppen. | Gewijzigd: 1 juli 2011, 01:04 uur, door Picobyte
Dank je
jij ook met je nieuwe (backup :s) camera
Ik ga het ook wel mij de mijne redden hoor , wel jmmr dat de sensor aan devoorkant van de camera zit, omdat ik er altijd achter sta
Marcel
Ik kan niet wachten, mijn eerste EOS met 1 cijfer voor de D
Begonnen met een crap digitaal cameraatje
Toen een 400D aangeschaft
Later langzaam lensen aangeschaft
Toen een 30D 2de hands gekocht
en nu dus....
een 7D !!
Glenn
ik heb sinds gister een wireless ML-L3 remote, maar deze werkt jammer genoeg niet erg goed in het donker ben ik achter gekomen
De Nikon MC-DC2. Dit is geen draadloze afstandsbediening, maar eentje met een kabeltje van ong. 120cm. Voldoet voor mij uitstekend. Kost een kleine 30 €.
jij ook met je nieuwe (backup :s) camera
Ik ga het ook wel mij de mijne redden hoor , wel jmmr dat de sensor aan devoorkant van de camera zit, omdat ik er altijd achter sta
Daarom ga ik ook altijd op de zijkant staan net buiten het zichtveld van de lens.
| Gewijzigd: 1 juli 2011, 16:22 uur, door arjanbruggink
Lens: 18-200 Canon IS lens. Sta veel op een winderig strand en dan wil je niet wisselen...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Lens: 18-200 Canon IS lens. Sta veel op een winderig strand en dan wil je niet wisselen...
Zojuist ( Gister) Ook de Canon 550D in huis gehaald.
IS voor mij nog even wennen maar goed. Het is me eerste spiegelreflex dus vandaar.
Verder zitten er 2 lenzen bij. Een EF-S18-55MM IS en een EF-S55-250 IS.
Uiteraard ook een tas + Extra accu + Statief + Zonneklep + Sd kaartjes ( snelle) .
Flitser ga ik nog wel eens aanschaffen. Nu eerst maar effe flink oefenen.
Met sluitertijden spelen lijkt me nog wat ingewikkeld. ( of te licht of te donker).
Tips zijn altijd welkom.
Zodra er weer eens een lekkere onweersbui over of langs komt, komen de foto's wel online.
Martijn | Gewijzigd: 4 juli 2011, 08:26 uur, door Tijno
Canon 40D (+grip) = 10 megapixels
Canon 7D (+grip) = 18 megapixels
Canon 17-85mm F/4-5.6
Canon 50mm F/1.8 II
Canon 70-200mm F/2.8 USM
Canon 2.0 extender
Sigma 10-20mm F/4-5.6
En dan natuurlijk statief, afstandsbediening, tas, filters etc. etc.
Ik gebruik een nikon D300 met een tamron lens
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography