en sinds een maand of 2 deze mobiel, de samsung omnia 2 ^^
deze maakt best mooie fotos moet ik zeggen, die je dan ook nog mooi kan zien op het 3,7 inch schermpje
ben ook nog een beetje zoekende naar een geschikte hd-camera, maar dat laten mijn financien nu nog niet helemaal toe (helaas pindakaas) en aangezien ik geen ervaring heb met cameras weet ik ook niet echt waar ik op moet letten bij een eventuele aanschaf
lol, ik ben gewoon een hard werkende ''elektro monteur''
zo zie je maar dat je niet rijk hoeft te zijn om je dromen waar te kunnen maken, het vergt alleen wat geduld
gevoed door een 12 volt 8Ah accu
ik wil graag deze hebben de samsung WB2000.
je kan er timelapse foto's ermee maken
full HD filmen en dan op de een of andere manier vanuit dat filmpje kan je foto's selecteren gewoon op 10.2 MP kwaliteit !!!
dus ideaal voor bliksem.
high speed filmpjes maken
en nog veel meer kijk het filmpje maar
eiggenlijk moet ik wachten op de recensies mja daar zal ik wel het geduld niet voor hebben.
en wanneer ie uitkomt weet ik eigg ook niet echt
ik las 6 juni mja nog niks gezien en bij samsung weten ze ook niks.
nja jullie zullen het wel zien als ik m heb
Ik maak momenteel gebruik van een Canon 500D.
Het betreft een 15 Megapixel spiegelreflexcamera mét Full HD videofunctie. Het geluid is erg goed.
Verder heb ik een Panasonic FZ8, maar die gebruik ik dus niet meer, een Sony Alfa 300 en een Canon EOS 1000.
Ben liefhebber van camera's | Gewijzigd: 7 juni 2010, 19:48 uur, door Dannyy
Ook wil ik graag in 720p opnemen aangezien ik een hd ready tv heb, alleen heb ik dat nog niet ontdekt. Volgens mij zijn alle standen (UXP,XP,SP,EP) 1920x1080 (1080p)? Op youtube worden er wel filmpjes geplaatst met maximaal 720p alleen geen idee hoe | Gewijzigd: 11 juni 2010, 19:58 uur, door Diem