Nope, maar wel met de FZ7, ongeveer dezelfde camera. Een goede budgetcamera in mijn ogen, omdat de fotokwaliteit niet altijd even super is
Canon 40D
Canon 1DmkII
Sigma 24-70 2.8 EX
Canon 70-200 2.8 L IS
Canon 300 4.0 L IS
Allemaal met filter
16 GB aan geheugenkaarten
Grote tas, waar het is past plus plek voor een laptop.
Driepoot plus éénpoot statief.
1.4 converter.
Maar ik kan hier ook echt prachtige plaatjes mee schieten!
Verder heb ik nog een Kodak EasyShare V803
Ook een simpele camera, maar ook prachtig resultaat.
Dus mag niet klagen
Een Samsung S700 met 7.2 MP. Leuk en goedkoop cameraatje.
Ben vanaf deze week in het bezit van me nieuwe aanwinst,
de Nikon D3000
met Nikkor AF-S DX 18-55/3.5-5.6G VR kitlens en UV-filter.
| Gewijzigd: 10 maart 2010, 18:35 uur, door arjanbruggink
Canon IXUS 100IS.
waarom?
Best voordelig, simpel/overzichtelijk, goede kwalitijd en voor filmopnames van Dieselmotoren is de IXUS helemaal uitstekend dus ook voor onweer!
Het aantal megapixels: 12.1 3x optische zoom. En in de film stand kan ik kiezen tussen 320x240, 640x480 EN HD 1280x720! (kortom compact maar fantastisch!)
Van de zomer krijg ik overgens een Fuji Finepix S1000fd van een goeie vriend.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Wil 't misschien nog uitbreiden met andere lichtsterke lenzen voor concerten etc. Wellicht een supergroothoek ook voor de landschappen, dan denk ik aan een 12-18 ofzo.
Maarja wil op het moment teveel, ook huisje,auto'tje,autopapiertje enz enz dus tjaaaa.
[attachment=35001:samsung...jpg]
mn kodakje werd kwalitatief heel snel steeds slechter, de olympus is een tijd uitgeleend geweest en doet het nog wel goed alleen trok de baterij erg snel leeg en het knipverlies was erg frustrerend... ik zat er altijd net naast...
nu een nieuw sneller, beter en flitsender cameraatje...
en jawel... in de afgebeelde kleur | Gewijzigd: 11 maart 2010, 13:34 uur, door anirnith
Dus kan o-o , heel wat foto's van je verwachten, als de omstandigheden er naar zijn, aan jou camera kan het niet meer liggen.
veel plezier met je camera. | Gewijzigd: 11 maart 2010, 16:28 uur, door henk55