Ik zou jullie willen vragen (Wel of niet geinteresseerd in planten e.d.) hier aub even een handtekening te plaatsen, een zeer oude hortus van een goede kennis van mij staat op het punt te verdwijnen voor nieuwbouw......... Te erg dat zulke mooie plaatsen waar de mens even lekker tot rust kan komen langzaam verdwijnen uit ons land, levenswerk van bepaalde mensen uit een tijd dat het nog nodig was, maar nu het niet meer nodig is moet het maar plaats maken.
Vrijwel de enige plek waar ik soms nog kom om even lekker op mijn gemak te gaan zitten en genieten van de prachtige planten/bomen, een echte aanrader voor ieder die van een heus nagebootste Jungle houd! Triest dat dit soort oude plekken waar de planten al zo oud zijn dat ze zichzelf voortplanten moet verdwijnen voor onzin, in vergelijking tot dit onzin.
Ik hoop dat ieder hier even 1 min. de tijd heeft om even een handtekening te plaatsen, al kom je er nooit zou ik dit erg fijn vinden, niet iets wat consequenties heeft voor degene die dit tekent, gewoon 1 min. werk voor het behoud van iets wat gigantische meerwaarde heeft voor het behoud van mooie plekken en als dank voor de mensen die hier meer dan 40 jaar hart en ziel in hebben gestopt!
Een kleine moeite, ik dank ieder die hier de moeite voor neemt wink.gif
De link: http://www.actiecomitevuhortus.com/?page_id=2
Met vriendelijke groet,
Jan Paul
Ik heb iig getekend!