Heb nieuwe foto's voor mijn portfolio nodig en als het kan dan op TFP basis
Ik ken wel iemand die dat doet Kim.
Als hobby heb ik vele schepen en jachten betimmerd en de laatste jaren mijn stulpje hier gerestaureerd.
Groet, G.
http://www.youtube.com/watch?v=WGSoIpub1O0
verder probeer ik leuk te fotograferen en photoshop ik graag, teken en schilder ik en als ik er echt tijd voor heb maak ik poppen en vind ik het heerlijk om lekker te koken en dat dan ook weer op te eten (al ben ik druk aan het afvallen maar als je dan eet mot het wel te vreten zijn niet waar? )
verder luister ik heeeeeel graag naar muziek, welke kan varieren van Pink Floyd tot Rammstein tot blof tot U2 tot ABBA tot the prodigy... noem het maar op... van alles dus! en sinds ik een vriend heb die helemaal into hardcore is (wat ik weer net ff te hard vind grinn) begin ik hardstyle ook wel lekker te vinden...
en achter de pc een beetje rondsurfen op het net en sindskort heb ik pokeren ontdekt!
hmmm toch alweer een behoorlijke lijst zie ik
Hieronder een paar nummertjes die je kan luisteren door op de link te klikken en rechtsbovenaan op het > pijltje te klikken.
Rustige muziek
Rustige muziek 2
Hardere muziek
Nog hardere muziek
Hier staan al mijn andere nummers
Fotograferen en reizen vind ik ook geweldig:
Grtz,
Anthony
Ik maak alle soorten videoproducties. Ik heb ook een site, waarvan de nieuwe layout nog moet komen.
www.vwvproducties.nl
Hier een showreel van wat ik allemaal maak.
| Gewijzigd: 30 juni 2009, 13:07 uur, door Mark-Emmen
Foto is van mijn nieuwste aanwinst: een dochter! (is dus ook een beetje hobby...haha)
Nee Jan, echt een eigen site heb ik niet. Sites zoals Partyflock en myspace: Mijn artiesten Myspace worden door duizenden mensen per dag bezocht. Nu ik al mijn muziek daar op heb staan bereik ik veel meer mensen dan wanneer ik een eigen site zou hebben. Wanneer het allemaal nog wat serieuzer wordt is het wel een goede optie.
Foto genomen bij de Polderbaan
Welcome to the club ^^