Heeft ook twee hobby's.
Dat is mijn koi vijver, met steurs en koi vissen ook een leuke hobby en je bent er altijd mee bezig.
en me andere hobby is vissen het meeste dan op karper ik vang ook vaak zeelt erg leuk om te doen
en het is ook lekker rustgevend.
Meer foto's te zien op me home page
http://www.karpervijvervissers.nl
Mijn website is hosted by Onweer-Online.
Groetjes van Ome-Joep
Daarnaast vind ik tekenen heel leuk wandelen op de veluwe, verre oorden bezoeken, met vrienden lekker bbq'n/borrelen/kletsen/slap ouwehoeren (ja kimmie daar is ie weer hahahaha slap ouwehoeren heerlijk
Zag dat er ook meer mensen gek zijn van vliegtuigen? Vind ik ook erg leuk, ik ga zaterdag ook naar volkel, naar de Open luchtmacht dagen altijd spektakel!!! m'n dochtertje is er ook gek op!
Nou dat was 't wel zo'n beetje....o ja en astronomie ik heb 'n telescoop en heb bij de locale sterrenwacht 'n cursus gevolgt en zo af en toe een lezing......
Groetjes Patricia
Uhhh tis 'n beetje een rommelig bericht??? weet niet zo goed hoe dat allemaal werkt dus sorry | Gewijzigd: 16 juni 2009, 09:23 uur, door patty27w
Ik draai regelmatig en produceer muziek en ben er dan ook hard mee op weg om van mijn hobby mijn werk te maken.
In de afgelopen jaren heb ik van mijn muziek al het één en ander uitgebracht op kleine labels.
Als Dj heb ik al op een aantal leuke evenementen mogen staan, met als hoogtepunt de Dance Parade in Rotterdam vorig jaar.
Ook ben ik sinds kort begonnen met het maken van filmpjes, al moet ik daar in nog een hoop leren.
Mijn katten zijn ook wel een grote hobby. We hebben nu 5 katten rondlopen hier en zou de beestjes voor geen goud willen missen.
Mag graag naar films kijken, muziek luisteren, beetje feesten.
Verder mag ook ik graag naar (jacht)vliegtuigen kijken (en luisteren ), dus ook ik ben vrijdag te vinden op de open dag van de luchtmacht.
Fotografie is inmiddels ook een hobby van me geworden, maar ben nog een beetje aan het zoeken naar wat ik wel en niet leuk vind op dat gebied.
Sinds een jaar en 8 maanden nog een "hobby" gekregen, namelijk m'n zoontje.
Geen echte hobby natuurlijk, maar genieten is het zeker.
Dat was hem wel weer zo'n beetje
Jaaa das m'n dochtertje, haha normaal is ze niet zo prinsesserig hoor een goede vriendin van me is fotograaf dus Fabiënne is dan voor even fotomodel hahaha...maar haar hoby's zijn karate en voetbal!
Ik draai regelmatig en produceer muziek en ben er dan ook hard mee op weg om van mijn hobby mijn werk te maken.
In de afgelopen jaren heb ik van mijn muziek al het één en ander uitgebracht op kleine labels.
Als Dj heb ik al op een aantal leuke evenementen mogen staan, met als hoogtepunt de Dance Parade in Rotterdam vorig jaar.
Ook ben ik sinds kort begonnen met het maken van filmpjes, al moet ik daar in nog een hoop leren.
Mijn katten zijn ook wel een grote hobby. We hebben nu 5 katten rondlopen hier en zou de beestjes voor geen goud willen missen.
Helemaal goed Axel!!! I love the music!!! Woehoeeeee
De hobby. Mederwerker Bij de Stoom Stichting Nederland www.de-stoomfluit.nl (site van mijn vader.)
Dat depot, zit dat in Rotterdam? Langs de lijn Rdam - Gouda?
Naast o-o ben ik nog actief op een ander groot forum over pretparken. Ik volg van zo'n beetje alle grotere Europese parken het nieuws, de bouwactiviteiten, geruchten, contracten, noem maar op. Alles dat om dat wereldje heen draait.
Yaay karate!! Nu is je dochtertje al helemaal perfect
Thanx! Moeder merrie noemt Gisa, is afkomstig uit de voormalige DDR, de tweejaarse noemt Belize en het veulen Diamond Lily. Voor de stamboekpapieren is het elk jaar verplicht een naam met een bepaalde letter te laten beginnen.
Oh ja en dit is de dader, euh ik bedoel vader
yoo! Ik ga vrijdag naar die opendagen. Red Arrows!!! Die zijn der zaterdag niet. Wat ik helaas wel moet missen is de flyby van de retro KLM 738.
Nja, ik heb maar 1 echte hobby, fotografie, en dat voornamelijk in de luchtvaart. (Zie link in mijn signature)
Hier dan maar een voorbeeld. Ik heb een aantal vluchten geboekt zodat ik kan vliegen en spotten. Ik ga naar Istanbul, Geneve en Manchester. Kan ik weer wat registraties toevoegen aan mijn signature
Schud ik ff mee! Enorme vuurwerkfreak ook, tot irritatie van vrienden toe. Ik sta gerust als 30-jarige met een pakkie astronauten te genieten, ze snappen er allemaal geen reet van.
Ik verzammel telekranen uit de oude tijd en ook wat van deze tijd .Verder zet ik nog bouwdoosjes in elkaar zie hier onder de foto's .
Dit is een Demag AC500-1 van de firma Mammoet deze is in een oplage van 500 stuks gemaakt.
Dit is een FTF 8x4 een bouwkitje deze heb ik gemaakt voor die man die er op rijd.
Dit is een BE Combi voor een fruitteeler uit geldermalsen .Deze heb ik na gemaakt voor hem vanaf een foto.
Hier zit ik zelf te vissen in Werfenshoof bij Enkhuizen .Ik had daar een weekend een huisje gehuurd
Dit is een ballast wagen die bij de eerste foto hoort.
Hoop dat er meer mensen zijn die ook deze hobby doen.
Mvg Michael Jansen
Heb nieuwe foto's voor mijn portfolio nodig en als het kan dan op TFP basis
Ik moet voor mijn opleiding nog portret foto's inleveren.
Buiten en binnen. Fotografie/video opleiding.
Maarr... wageningen is niet om de hoek