Verder, bezit ik dezellfde hobby, auto's van jongst af aan. Helaas werk ik veel. Ondernemer he. En begint mijn sportseizoen in september. Ik ben nog al een dwars mannatje, met een eigen ongezouten mening. Dus ik ben op nog wat fora's terug te vinden.
maar inderdaad wat voor auto's heb je nog meer?
Naast het feit dat ik alle weersperrikelen volg ben ik in het dagelijks leven muzikant en daar gaat mijn meeste vrije tijd in zitten.
Ik neem deel aan een muziekvereniging in Hillegom in het slagwerkorkest (waarin anders?) welke bestaat uit 15 personen.
Niet dat ik elk moment van de dag muziek maak want ik ben daarnaast ook Secretaris (interim) en Voorzitter van deze club met een totaal van 106 leden. Misschien eens leuk om te bekijken? http://www.youtube.com/user/crescendohillegom
Voor de duidelijkheid sta ik op geen van de foto's. (lol)
Tevens heb ik ook dagelijks nog wel even de tijd om naar mijn werk te gaan al wordt dat vaak wat krappies .
En als dat nog niet genoeg is heb ik ook een gezin met kind en hond maar dat zie ik niet als een hobby hoor. | Gewijzigd: 13 juni 2009, 21:37 uur, door delmare
Tevens satelite ontvangst als tweede hobby.het proggen van sattuners. meenst dreamboxen.
Onderstaande kortegolf zender.
Zo kom je ook nog eens te weten wat anderen hier interesseren
Naast onweer/stormen is dit ook een tijdrovende hobby van me...
karpervissen als ik er ook maar even tijd voor heb, trek ik er op uit en ben ik weer te vinden aan de waterkant
Zijn wel oude foto's btw...
De natuur, heerlijk om lekker met de fiets of wandelend door de vrije natuur te bewegen. Liefst in de zomer | Gewijzigd: 17 juni 2009, 13:51 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
www.eurobilltracker.com en dan ff zoeken op Horus en natuurlijk full contact Origami en Reiki
En mijn vriendin maakt dromenvangers en doet aan line dansen, ik niet trouwens | Gewijzigd: 14 juni 2009, 01:40 uur, door Horus
ik heb ooit eens in een countach gereden, supergaaf.
maar ik doe vaak aan wedstreidzijlen met een tjallk.
verder mijn huisje in de voucluse [zuid frankrijk] opknappen naast mijn werk als zelfstandig ondernemer in de renovatie en onderhoudswerkzaamheden.
de grootste karper die ik ooit gevangen heb was vijfendertig pond. [lang geleden ik vis namelijk niet meer]
hm.
ook fotograferen eigenlijk alhoewel ik daar nog nooit echt heel erg megaserieus mee bezig ben geweest.
maar wel al een paar mooie foto's gemaakt.
maar wat wil je ook. schijnbaar MOET ik foto's maken.
ik heb 2 weken geleden via een prijsvraag (even voor de kenners:) een Canon Powershot G10 gewonnen (voor de niet kenners ff googlen).
Foto's:
Mijn beessie Cindy.
Poging tot mooie kleurtjesfotografie
ben gek op muziek. speel zelf ook in een (rock)band.
oja en slapen, ook n grote hobby (tenzij t onweert) | Gewijzigd: 14 juni 2009, 11:13 uur, door talkyr86