op mars zijn ''sporen'' gevonden van water, mss dat het gewoon een steen is die uitgeslepen is door water, en de stormen op mars zijn nogal flink ( vanaf aarde te zien ) dus misschien is het stuk gesteente dan wel verplaatst.
maar allemaal speculaties, en de waarheid komt pas naar boven als nasa effe een courier langs stuurt.
Hetzelfde met Titan een maan van saturnus, volledig bedekt met ijs, en het heeft wel wolken. De lucht zou bestaan uit methaan majah, en dan heb je nog een andere maan van saturnus rhea, die is ook bevroren etc we moeten gewoon wachten op een bemande reis!
waarom zou men een missie naar mars moeten ondernemen als men nog niet eens weet wat er in de diepste diepten van de oceanen gebeurt en leeft?
waarom zou je naar een andere planeet gaan terwijl je nog niet eens je eigen planeet 100 procent begrijpt?
wat kan mij t schelen dat er n schedeltje op mars ligt, als dat al echt zo is.
laat men maar bewijzen dat die foto's echt zijn.
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het geweldig dat de technologie zover is dat ze een reis naar mars kunnen overwegen, maar ik vind het ten eerste zonde van t geld, en ten tweede, wat wil je er vinden?
water?
eh, hallo, draai n kraan open en tadaaaaaa!!! water.
sorry maar ik heb nooit begrepen waarom mensen zo nodig naar een andere planeet moeten die niet eens leefbaar is voor ons.
ik blijf lekker met beide beentjes op moeder aarde.
dat er n paar figuren op de maan hebben gelopen vind ik nog wel lollig. maar voor de rest boeit het me eerlijk gezegd niet.
wat ik bedoel te zeggen is, als er over n jaar of 10-20 n paar mensjes op mars hebben gelopen en de (zoveelste) Amerikaanse vlag hebben geplant, dan wordt mijn leven daar niet automatisch boeiender of interessanter van hoor.
maar goed, volgens vele dingen die ik lees halen we dat toch niet want het schijnt dat in 2012 de hele wereld vergaat, toch? balen zij ff. | Gewijzigd: 18 juni 2009, 15:16 uur, door stef-c
Because we can
lol
en een nog makkelijkere reden is.
onze zon heeft nog ongeveer 5 miljard jaar te leven, misschien paar miljoen jaar minder maar tog.
over zo'n tijdsbestek is enorm veel mogelijk, maar ze willen dus al te graag weten wat er nog meer mogelijk is.
(niet dat je op mars veilig bent, want je zal nog wat jaartjes gas moeten geven )
maar om die 100% over onze aarde te weten te komen, zullen we ook buiten ons eigen planeetje moeten gaan zoeken.