zou een functie als kabouter flop ehhh plop 'm niet beter afgaan, hij deed het zooooo steengoed bij paul .
was trouwens ook een heel mooi en duidelijk schema in z'n handen zeg!!!
tip voor jou beste Marc, blijf lekker in je achtertuin , graaf een vijver, koop een hengel , doe je beste pakkie aan , houd je hengel stevig vast en ga aan de rand van je vijvertje staan, blijf vooral daar en laat de wereld buiten je eigen grond voor wat ie is!!!!
mvg , Ruk.
naar mijn mening helemaal niets. Dood zwijgen en / of toppic verwijderen. Zo'n EIKEL is de energie niet waard om over te schrijven , daarbij verzieken ze de positieve zweer op dit forum. je kunt hen trouwens gewoon bellen op 06-********
snap niet dat dit verhaal niet meteen is verwijderd en die eikel geblokkerd is. Alleen die kop al .
ga weer lekker op het radar kijken of er nog een reden is om 1 van mijn Subaru's te starten.
ps.
Hulde aan Jan voor al zijn werk
en hulde aan alle leden die hier posten.
Voor een amateur als ik een geweldig en dagelijks terugkerend fenomeen.
Geeft niets maar ik heb alleen de persoonlijke gegevens weggehaald. Zelf ben ik ook laaiend maar achteraf moet ik ook wel kei hard lachen want hij geeft een tornado nog een F terwijl het EF of T is. En dat noemt zich weerstrateeg. Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar daar heb ik geen zin in. Hij is het niet waard om zoveel woorden aan vuil te maken. Zolang er geen dreigementen of grove beledigingen en kwetsende taal wordt gezegd dan moet het gewoon kunnen vind ik. We zijn immers een net forum en dat wil ik ook graag zo houden
Haha sorry ik kan het gewon even niet laten MOEHAHAHA!
Een weerstrateeg als marc e putto dat betekend dat ie op zijn eigen wolk leeft ( teveel neil uit the young ones zitten bekijken)
Een putto (meervoud: putti of putto's) of amoretto is in de beeldhouw- en schilderkunst een mollig kinderfiguurtje, bijna altijd mannelijk en meestal naakt. Als het kind vleugeltjes heeft, spreekt men ook van een cherubijntje. Putti komen vooral voor in de renaissance-, barok- en rococokunst.
Het woord putto komt uit het Italiaans en was oorspronkelijk een scheldnaam voor een kleine jongen.
De voorlopers van de putti waren de eroten uit de oudheid, minnegodjes die bijvoorbeeld worden aangetroffen op kindersarcofagen, dansend, strijdend, musicerend of anderszins. Het gaat dan over naakte kinderfiguren als begeleiders van de liefdegod Eros. De herleving van deze figuurtjes wordt toegeschreven aan de Florentijnse renaissance-beeldhouwer Donatello (1386-1466).
Putti hadden behalve een decoratieve functie vaak ook een allegorische betekenis.
BRON: Wikipedia nl
Aaahh, hij is vroeger op school vast gepest en is nu dus een klein jongetje (dank voor de uitleg over wat Putto nu is ), die ook even wil pesten....
Mijn advies ...... gewoon in de hoek zetten met ezels oren op Net als vroeger op de basisschool (hij zit nog mentaal in groep 3 ofzo..)
Verder lekker negeren, anders maken we nog reclame voor die oelewappert
Trouwens.. serieus, "weer strateeg"?? Moet je deze uitspraak zien, hij moet gewoon naar de Sahara, daar is het altijd mooi weer......Dit stuk komt uit een interview met hem..
Wat kan je iedereen aanraden om te doen deze zomer?
Tja, er maar het beste van proberen te maken met dit soms belabberde weer, dat ik iedere dag ten spijt moet aankondigen. Het devies is nog altijd om de betere weermomenten uit te kiezen
Bron:
http://www.webregio.nl/groot_alkmaar/regio...marc+putto.aspx | Gewijzigd: 12 juni 2009, 02:59 uur, door stratocumulus