Allereerst vandaag dan maar he.
22-10-06 | Gewijzigd: 20 januari 2008, 20:16 uur, door killarbee
23-10-06
prachtige wolken foto's kevin
Gewoon geluk dat ze er waren moest van 9u tot 18u werken en zag dus maar weinig van deze dag, zo zonde aangezien het hier constant zwaar geregend had. Voor zover ik kon zien :'(
Kijk en geniet.
http://video.google.com/googleplayer.swf?d...05048&hl=nl --Filmpje--
Met, de 1e vorst?
Een fascinerende zonsondergang.
En enkele buien of juist net-niet buien.
Liever de optische (zoals Basics al zei in ander topic).
Nee het is om te janken, zal me hier maar inhouden. 't is toch echt een cameraatje van €180,- :- 5.0 megapixel 4x zoom. Samsung digimax A402 gekocht december 2005. mijn lievelingetje en dr zitten velen functie's op. Waaronder onnodige waarmee je fotolijstje's kunt maken en al :-
Edit: Ik had even zitten rondzoeken op diverse site's. Ik weet dat ik een digitale zoom heb. De optische zit naar allerwaarschijnlijkheid niet op mijn camera'tje. Maar om nou te zeggen van ojee camera is niks. Nieuwe kopen! nee daar begin ik niet aan, maar nondejuu wat veranderd er veel in die dingen 7.0 megapixels, 8x zoom ga zo maar door. Alleen die prijsjes he en blijkbaar heeft 't camera'tje van mij waar ik toen €180,- voor betaalde nu nog een waarde omstreeks €120,- (eventjes mijn agressie afwerken op 't toetsenbord >:() Tja daar word ik dus wel eventjes goed pissig van, alhoewel mijn 2e foto toch niet verkeerd is?
Ja niet alle foto's zijn scherp. Donkere foto's gaan lastig, noorderlicht zal ik vrijwel NIET op de foto krijgen, maar dan zal ik het eerst moeten zien. En zonsondergangen zoals Basic's ingezoomd zal niet aan mijn besteed zijn, wie weet lukt het me toch met de 4.0x zoom die ik heb
Als ik er maar lol in heb he
Waaronder een prachtige dreigende mammatus-veld boven rotterdam!
ENJOY!