Enige vervelende aan sporadisch onweer is dat ik steeds meteen windows afsluit, de pc uitzet en alle kabels uit de muur trek. Liever gewoon een blok aan 1 stuk dan dat net wel/net niet gedoe.
En ja, ik vind kabels uit de muur belangrijk. Heb vroeger bij een computerwinkel gewerkt en na iedere onweersbui stroomde de winkel vol met mensen met een gebakken pc.
Enige vervelende aan sporadisch onweer is dat ik steeds meteen windows afsluit, de pc uitzet en alle kabels uit de muur trek. Liever gewoon een blok aan 1 stuk dan dat net wel/net niet gedoe.
En ja, ik vind kabels uit de muur belangrijk. Heb vroeger bij een computerwinkel gewerkt en na iedere onweersbui stroomde de winkel vol met mensen met een gebakken pc.
Ik heb mezelf extra beveiligt met twee schakeleraars voor tv en pc, heb toen met noodweer 25/26 mei alles aan laten staan, mijn vroegere buren bij mijn ouders 15 jaar geleden een inslag alles kapot, ik neem het risico beter mijn pc dan ikzelf getroffen te worden
Niet zo goed, want de man die hier met zijn kraan grondwerken aan het uitvoeren was is om 16 u gaan lopen, één grote modderpoel.
Ikzelf trek ook altijd al mijn kabels uit de muur bij onweer... heb zo'n speciale blok ertussen zitten, maar vorig jaar was dit zelfs niet voldoende en was mijn pc naar de haaien.
Het was nog ver weg dus het was geen probleem , er zat iets van 6/7 seconden tussen (1800 meter ongeveer , toch?)
Best mooi , je zag af en toen een flits en het was nog aardig licht buiten ook
18:30-18:50 draaide hij wel , en daarna niet meer zo te zien.
Ik hoop dat de wind zich nog draait richting het oosten , wil hier in ulft (achterhoek) nog wel een paar flinke lichtbundels met een hoop lawaai hebben
Ik hoop dat de wind zich nog draait richting het oosten , wil hier in ulft (achterhoek) nog wel een paar flinke lichtbundels met een hoop lawaai hebben
ik woon in Gendringen, toch al paar buitjes gehad hier, toch.
ben nu even foto's aan het uppen.
Snel ff plaatje gemaakt, schat dat dit zo een paar km noord oost van Dokkum is. | Gewijzigd: 9 juni 2009, 20:30 uur, door Skroei
echt een mooi spektakel...
Ik weet niet precies hoe het heet , maar volgens buienradar komt er een rood-donkerblauw stuk aan
(7071 , Ulft , Achterhoek)
Af en toe word de kamer zelfs verlicht van buiten