wou zien wat er boven men hoofd hangt hier in vlaanderen. want het komt hier pikkedonker
en ok al ferme dreunen te horen hier !
Onweersdagen: 0
wou zien wat er boven men hoofd hangt hier in vlaanderen. want het komt hier pikkedonker
en ok al ferme dreunen te horen hier !
Kan door de vele belangstelling komen net als 26 mei, even geduld en na een paar minuten is het er weer.
Kijk ff anders knmi de neerslagradar.
Nu ik aan het schrijven ben hoor ik gerommel, hoppa
Veel suc6 het oosten he
Bij jou komt in ieder geval ook regen binnen enkele uren wat ik zie op buienradar die erg van slag is met voorspellen en hopelijk onweer, bij mij rommelt het nu voor de tweede maal.
Ok Ik hoop het
Wel een klein beetje onweer erin he
Doordat er vandaag geen Deksel aanwezig was (CAP) konden buien al vroeg en makkelijk ontstaan.
Hierdoor krijg je zogenoemde popcorn convectie omdat er op der radar talloze buien te zien zijn.
Echter is dit niet gunstig voor het ontstaan van zware onweersbuien.
Komende uren zullen nog enkele buien door ons land trekken waarvan enkele pittig kunnen zijn.
Ik verwacht echter geen zware toestanden op enkele zware regenbuien na.
Misschien in het zuidoosten enkele zwaardere buien met omdat de dynamiek daar gunstiger is.
Ik hoop dat er in nootdorp/den haag ook nog wat komt
weet iemand of ok hier komt neem aan van wel asl over heel nl gaat???
jazeker Mark momenteel toont buienradar een complex wat nu Zeeland in trekt en rond half 8/ 8 uur in Gouda en het westland is hopelijk is het nog aktief genoeg voor flinke regen en/of onweer.
Komt er in NH ook nog wat