Tot morgen, G.
De Oostindische kers, de azalea, de goudsbloem en de satanstraan bloeien nog, de koolmezen zijn druk met nestelen en wat het winterkoninkje hier al doet is me niet geheel duidelijk.
Tot morgen, G.
Vannacht helder, maar bij zon-op trok het dicht en even later ging het regenen en het hield niet meer op. Wind ZW 2 Bfrt., luchtdruk 1004 hPa, lv rond 84 %, temp min 6,2, max 15,3 C.
Wie zet de wekker? Voor mij is half maart vroeg genoeg.
Tot morgen, G.
Wéér een regendag bij Z-ZW wind 2 Bfrt., luchtdruk 1013 hPa, lv rond 84 %, temp min 16,2, max 17,6 C.
Tot morgen, G.
De luchtdruk stijgt, de wind ruimt, dus dit weekend zal de tweede kachel wel aan moeten. Vetbolletjes, zaden en pinda's voor onze vliegende vrienden zijn voorradig, maar voor mij mag het snel weer warm worden.
Tot morgen, G.
Nu midden in de nacht dus is het nog altijd ruim 9 graden.
In de loop van de middag trok het steeds meer dicht, het begon zelfs heel licht te motregenen (misschien wel motsneeuw, was heel slecht te zien, voelde wel erg koud aan).
Verder hield de wind zich vrij rustig, dat was maar goed ook want ik bevroor nu al zowat op mijn fiets
Ondanks die minimumtemp hadden we wel rijp op de auto en het dak. De 2e kachel vanmiddag voor 't eerst dit seizoen aangestoken.
Tot morgen, G.