De zwaluwen zijn vertrokken dus het resterende rondzoemende insectenwereldje wordt de prooi van de vleermuizen en de spinnen, die eten hun buikjes vol.
Tot morgen, G.
Ik zag hier vanmiddag toch een kruisspin, nog nooit zo'n grote gezien. Zijn lichaam was schat ik wel zo'n 3 cm. in de doorsnee.. Echt giga. En inderdaad, is het weer niks aan, wel fotogeniek.
Tot morgen, G.
Tot morgen, G.
Ik weet echt niet meer hoe ik jullie moet vermaken; dit is al maanden ons slechte Bretoense weer.
Tot morgen, G.
Tot morgen, G.
Heb vandaag m'n Filippijnse zeilvriend(innet)jes gemaild in de hoop dat ze er nog zijn.
Groet, G.
Een grotendeels bewolkte dag met een paar spatjes bij een N-NW windje 1 Bfrt., luchtdruk 1012 hPa, lv max 81, min 54%, temp min 8, max 17 C. Dit weekend slaat de herfst toe met regen en lagere temperaturen.
Tot morgen, G.
Een met 80 % stratus bedekte hemel bij een W windje 1 Bfrt., luchtdruk dalend naar 1006 hPa, lv max 81, min 56 %, temp min 5, max 17 C.
De eerste boombladeren beginnen te verkleuren en de kraaien hebben het overgenomen van de zwaluwen, de houtkachels zijn schoon en klaar voor de kou, maar daar zit ik echt niet op te wachten.
Tot morgen, G.