Geef maar meer van dat Bretonse weer
We krijgen ze hier voor niks, de Bretoenen zijn zo vrijgevig, je hebt geen idee...8-))
Tot morgen, G.
Tot morgen, G.
Een overwegend zonnige ochtend met wat cirrus die grotendeels oploste, bij een zephyrtje van 0-1 Bfrt., een luchtdruk van 1009 hpa, lv max 81, min 34 %, temp min 8, max 28,4 C.
Tot morgen, G.
De hele dag een diepblauwe hemel met nu en dan wat cirrus om ons er aan te herinneren dat er ook nog zoiets als vocht bestaat, een zephyrtje 0-1 Bfrt vanuit alle richtingen, luchtdruk 1008 hpa, lv max 76, min 30 %, temp min 10,2 max 31,2 C. De zwaluwen mogen zich in Nederland al groeperen om naar het Zuiden te trekken, hier hebben ze 't nog véél te druk met insecten vangen, ze worden na de schemering afgelost door de vleermuizen. Er is genoeg voor iedereen.
Tot morgen, G.
Het zomerse was er vandaag wel vanaf; vannacht trok wat bewolking binnen die in de loop van de ochtend zelfs wat druilregen liet vallen, en daarna bleef het ook betrokken met hoogstens 2 minuten zon. De wind was N-NO, 2-3 Bfrt., de luchtdruk 1014 hpa, lv max 77, min 58 %, temp min 11, max 22,5 C.
Tijdens die 2 minuten zon slaagde de Franse luchtmacht erin tóch even de rust te verstoren.
Tot morgen, G.
Tot morgen, G.
Ik had vannacht niet graag in een tentje geslapen talkyr; dat heb ik al heel veel gedaan maar we zijn nu in comfortabeler omstandigheden, dat mag ook wel op onze leeftijd.
Tot morgen, G.
De tweede dag dat ik hier de restjes weer bij jullie vandaan krijg i.p.v. dat jullie het mijne krijgen: cirrus en wat lichte cu. bij een strakke NO wind 4-5 Bfrt., luchtdruk 1013 hpa, lv max 74, min 42 %, temp min 12,8, max 23,1 C.
Tot morgen, G.
Tot morgen, G.