Nee, eerder teveel wind; maar ook, als de regentonnen vol zijn en er valt nóg meer regen: een deel van dat regenwater moeten we transporteren naar de andere tuin, 100 m. verderop, tot ook daar de regentonnen vol zijn, en dat is nogal een klus; als het droog is sjouwen we ons rot, en als het veel regent sjouwen we ons ook rot tot alles vol is; volg je me nog?
Het is inderdaad hollen of stilstaan met het regenwater, talkyr; pas als het uitbundig geregend heeft en alle regentonnen vol (3000 ltr.) hebben we rust tot de hele voorraad weer op is of het groeiseizoen voorbij; en in dat geval, als het koud wordt, moeten we 2 houtkachels schoon en aan de gang houden; er gaan 12 m2 hout per winter doorheen. Maar het houdt ons in beweging en van de straat, en dat hebben we als oudere jongeren ) hard nodig. Stilstand is sterven.
En verder heb ik m'n blog om geestelijk bij de tijd te blijven; wat wil je nog meer?
Tot morgen, groet, G.
En, talkyr, ook in Almelo is altijd wat te doen: nu is het stoplicht rood, en straks wordt het weer groen. Tot morgen, groet, G.
Mijn Almelo-citaat kwam van Herman Finkers, slechts enkele uren voordat een vrouw juist daar is getroffen door de bliksem; een wrange coïncidentie. Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden.
Tot morgen, groet, G.
Tot morgen, groet, G.
Tot morgen, groet, G.
Tot morgen, groet, G.
Talkyr, bijna alles is slecht voor m'n rug, maar als ik me erbij neerleg is het eind nabij. Keep smiling, doe ik ook.
Groet, tot morgen, G.
Tot morgen, G.
Nog steeds lekker de tour aan het kijken? Vandaag was de tijdrit best mooi om te zien
Met je eens, maar ik kijk vooral uit naar de bergritten; nu bijna alles achter de rug, maar de Ventoux komt nog: yummie!