Ja hoor, het ging tekeer van 16.40 u. tot 23.00 u.; daarna vrijwel continu regen, ik denk dat er tot nu zo'n 5 mm. is gevallen. Denk dat we nog niet van 't onweer af zijn. Vanmiddag meer nieuws, tot dan, G.
Tot morgen, groet, G.
ik hoop dat het nu hier ook eens losgaat met die regen en onweer , ben het zonneschijnweer eigenlijk een beetje zat aan het worden .
al is het wel een lekkere voeding voor potentieele buien hier.....
maar goed , ik hoop je vanaf nu wat vaker te spreken , als ik daar tijd voor heb ......
Later G,
SC
Tot morgen, groet, G.
inderdaad, wat jij zegt gold ook voor Nijmegen, zag er dreigend uit maar was een enorme wassen neus, beetje dikke druppels hier even plasjes maar binnen 5 min. weer verdwenen en kurkdroog op stoep en asfalt. Bleef rommelen maar veel IC's en afstandsgerommel. Lightningviewer gaf veel kabaal aan maar bleek ook IC's. Al met al jammer hier, ging er weer net langs op. (ik bereid een rechtzaak tegen Moeder Natuur voor )
In andere dorpen in de buurt hebben ze soms helemaal geen regen gehad en een ander dorp weer wel maar dan minder als bij ons, apart hoor. | Gewijzigd: 4 juli 2009, 13:39 uur, door astritos
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
De Tour is begonnen; vooral op de dagen van de bergetappes moeten jullie niet teveel van me verwachten, ik zit aan de tv gekleefd.
Tot morgen, groet, G.
De bewolking lost nu weer op en de wind neemt af.
Tot morgen, groet, G.