Sorry, this is all: mijn rug speelt op. Tot morgen, groet,
G.
Ik hoop dat je rug snel weer beter wordt, zal ik je wat spierzalf sturen?
Dat zal niet helpen, talkyr, al waardeer ik je berichtje; mijn tussenwervelschijven zijn al sinds jaren naar de vaantjes, dus niets helpt meer. Maar tussen de oren deugt alles nog hoor, ik hoop nog 'n tijdje mee te doen. Groet, G.
En dat hoop ik ook van harte
Ik ga terug naar mijn blog, tot morgen, G.
Tot morgen, G.
Geen vuiltje aan de lucht vandaag, behalve een paar snel oplossende contrails die me eraan herinneren dat de "beschaving" nog steeds druk bezig is zijn eigen ondergang te realiseren... NO wind 3 Bfrt., max. lv. 66, min. 34 %, temp. min. 10,5, max. 27,1 C., luchtdruk 1012 hpa. Toch blijft "het gevoel" dat er meer vocht zit aan te komen... Maar hier hebben we géén fijnstof!
à Demain, G.
Tot morgen, G.
Maar ik ben daar niet zo blij mee als jullie, talkyr; hier moeten alle stekkers eruit zolang het duurt, en zolang zijn we dus incommunicado. Niet leuk... Maar persoonlijk houd ik van het verschijnsel onweer, don't get me wrong! Maar wat me begint bezig te houden: hebben jullie echt wat aan mijn berichtjes? Ik houd er niet van om "bezig gehouden te worden" als ouwe lul. Wees eerlijk a.j.b.
Groet, G.
Over je verslagen: Die zijn fijn om elke dag te lezen. Het liefst zou ik zelfs nog berichten lezen uit delen van de wereld. Vooral de manier van vertellen spreekt me erg aan. Dus als je de energie nog over hebt, ga graag door
Over je verslagen: Die zijn fijn om elke dag te lezen. Het liefst zou ik zelfs nog berichten lezen uit delen van de wereld. Vooral de manier van vertellen spreekt me erg aan. Dus als je de energie nog over hebt, ga graag door
Oké talkyr, als jij 't waardeert ga ik door; als de energie me gaat ontbreken zal ik 't je laten weten, en als brein of hart het opgeven blijft het gewoon stil... Als dat gebeurt, onvermijdelijk, ben ik in de waterkringloop: als het regent, of als je in de branding duikt, ben ik daar, you can be sure of that.
Tot morgen, G.