De notaris wacht nog even met het bepalen van de winnaar van de prijsvraag, er kunnen nog antwoorden binnen komen...
Tot morgen, G.
De notaris heeft besloten dat Henk55 de ongelukkige is die de prijs heeft gewonnen, met de motivatie: volgens van Dale's etymologisch woordenboek liggen de wortels van "onstuimig" waarschijnlijk samen met die van "stamelen" (met de betekenis "onregelmatig spreken"), waarbij "stuimig" al lang geleden in onbruik is geraakt als aanduiding van regelmaat. Doe maar een berichtje in mijn postvak, Henk!
Tot morgen, G.
Wind N 2 Bfrt., luchtdruk 1021 hPa., lv 47%, temp min +3, max 15° C.
Tot morgen, G.
Toch lopen de struiken en bomen hier al meer uit dan in NL, zag ik aan de beelden van de R'damse maraton, ook zijn er wat zwaluwen aangekomen.
Tot morgen, G.
De kersen- en appelbomen bloesemen en komen in blad, en de eerste geplette insecten sieren alweer de voorruit van De Oude Schicht: Tom Poes, was 'm 's even!
Tot morgen, G.
Tot morgen, G.
Alweer een mooie dag "en plein soleil" (lekker zonnig, dus) met wat sporadische bewolking bij een NO windje 2 Bfrt., luchtdruk weer wat omlaag naar 1006 hPa., lv 52%, temp min +3, max 15° C.
Tot morgen, G.
Alle bomen komen in blad, de vruchtbomen bloesemen volop en de eerste hagedis kwam slaapdronken z'n eerste zonnestralen genieten na de winterslaap.
Tot morgen, G.
Wind O 2 Bfrt., luchtdruk 1010 hPa., lv 47%, temp min +3, max 17° C.
Tot morgen, G.
Tot morgen, G.
Zelfs Z-Limburg (ik keek de Amstel-Gold Race) heeft niet zoveel bloesem en fris groen blad als wij.
Tot morgen, G.