Tot morgen, G.
van harte gefeliciteerd G , met je ''Lief''', vele jaren en gezondheid gewenst
Groet, tot morgen, G.
P.S. Gelijk mijn winter-hermelijn naar een zomer-hermelijn gewisseld ;-D | Gewijzigd: 17 maart 2010, 17:38 uur, door jean 56
Die straalstroom mag van mij terug naar het zuiden, of verder trekken naar het noorden.
Tot morgen, G.
Ondanks veel bewolking en soms een héél dun zonnetje was het toch een aardige dag; de wind nam toe van 2 tot 5 Bfrt. uit ZW-lijke richtingen, luchtdruk vrijwel stabiel op 1009 hPa., lv variërend tussen 60 en 70%, temp min +2, max 11° C.
Tot morgen, G.
Morgen wordt een feestelijke dag voor mij en m'n lief, ik zal er dan wat over schrijven.
Tot morgen, G.
Morgen wordt een feestelijke dag voor mij en m'n lief, ik zal er dan wat over schrijven.
Tot morgen, G.
Vast een fijne dag gewenst en hopen dat jullie goed weer hebben!
Door rug- en gewrichtsslijtage kon ik al ruim een jaar niet verder dan 50 meter lopen, behalve per auto kwam ik dus nauwelijks het huis meer uit. Het feestje van vandaag was dat eindelijk mijn langverwachte scootmobiel, CGV gedoopt, werd afgeleverd waardoor ik weer met mijn lief en de hond kan "wandelen".
Tot morgen, G.
Door rug- en gewrichtsslijtage kon ik al ruim een jaar niet verder dan 50 meter lopen, behalve per auto kwam ik dus nauwelijks het huis meer uit. Het feestje van vandaag was dat eindelijk mijn langverwachte scootmobiel, CGV gedoopt, werd afgeleverd waardoor ik weer met mijn lief en de hond kan "wandelen".
Tot morgen, G.
Wat een goed nieuws en ik kan me voorstellen dat dat als een feestje voelt! Fijn weer een beetje mobiel; geniet ervan!
hier nog maar enkele druppeltjes gevallen, niet echt veel moet ik zeggen.. maar ach... Komt nog wel (denk ik .... ahum hoop ik )