Vandaag eindigt de winter!
Groet, G.
Narmolanya, ik heb, ook op de noord-Nederlandse webcams, gisteren noch vandaag enige sneeuw gezien; maar gisteren eindigde de winter hier, vandaag bij jullie. Dat wil niet zeggen dat maart zijn staart niet zal roeren noch dat april niet zal doen wat zij wil. Ik heb ooit op 14 april mijn kinderen schaatsend gefilmd, op die dag viel nog 5 cm. sneeuw. Maar het was duidelijk voorjaar!
Tot morgen, G.
Reken niet op een berichtje morgen i.v.m. onweer!
Zo niet tot morgen, dan tot overmorgen. G.
Tot morgen, G.
Ik had er iets meer van verwacht qua onweer, maar gelukkig is het je gelukt een berichtje hier te plaatsen! Pittig windje daar!
Tot morgen, G.
Tot morgen (of later), G.
Tot morgen (of later), G.
Spannend Guillaume! Houd ons op de hoogte en sterkte daar indien nodig!
De luchtdruk moet, gezien de snelle daling gisteren, een historische diepte hebben bereikt; maar daar ik lekker diep sliep heb ik daar geen notitie van genomen. Anywaytjes, vanmorgen was het nog bewolkt en er vielen wat kleine buitjes maar na de middag klaarde het op en scheen de zon regelmatig tussen de cu door bij een W wind 3-4 Bfrt., luchtdruk 990 hPa., lv 62%, temp min 4, max 9° C.
Tot morgen, G.
Tot morgen, G.
PS Talkyr: hebben jullie ook hoofdpijn als je door de bergen op en neer rijdt? Dan gauw met z'n drieën naar de dokter! | Gewijzigd: 1 maart 2010, 17:16 uur, door jean 56
Nee alleen bij verschillende weerstomstandigheden, de vriend die gisteren bij ons was had ook zelfs hoofdpijn
Wel eens heb ik hoofdpijn gehad in de bergen maar dat was heel snel over.
Gisteren was zonniger en wat warmer (nadat de rijp was verdwenen) dan vandaag met wat meer cirrus; vandaag en gister wind NO 2-3 Bfrt., luchtdruk gister 1008, vandaag 997 hPa., lv beide dagen ca 60%, temp min 4, max 9° C. Het wordt tijd dat de zwaluwen terugkomen want de eerste vliegen zijn gesignaleerd!
Tot morgen, G.