De bui is over en ik benieuwd naar het resultaat op naar de pc, alle 70 onscherp had overal aan gedacht behalve scherpstellen. ahum slaap dronken !
Maar......bui 2 was in aantocht volgens buienradar dus tweede kans en ja ik heb de camera opnieuw geinstaleerd en dit keer wel aan het scherpstellen gedacht en het resultaat wil ik met jullie delen.
Het zijn trouwens ook nog de eerste bliksemfoto's die ik gemaakt heb in mijn leven.
groeten uit zwolle henk.
Ik zelf woon ook in zwolle. Vanochtend werd ik rond een uur of 5 wakker door de vele flitsen. dr waren echt heel veel flitsen vond ik zelf!!!! maar de donders vielen me wel tegen. Het was meer gerommel te noemen. Weet iemand waarom je geen donders hoort terweil je wel overal boven je ontladingen ziet??? Verder ging het er wel hard aan toe met regenen an hagelen!
Het was mooi om te zien al dat natuurgeweld! Zoieso wil ik dit wel vaker meemaken.
mvg joshua
Proficiat, mooie foto's.
Hier in Goes heel de nacht onweer gehad en flitsen en knallen niet normaal.
Rond uur of 4 leek het alsof er een tornado langs mijn huis ging, stormen en fluiten van de wind... brrr en containers die voorbij kwamen met takken en halve bomen,... helemaal bizar!
Toppie Henk!
Helaas zijn bij mij ook alle foto's mislukt van het onweer hier in Zwolle. Helaas de volgende keer beter.
P.s. zijn die witte bolletjes aan de onderkant van je fotos de koepelwoningen van de krekenbuurt in de Aa-landen?
Het komt me ergens bekent voor..
Helaas zijn bij mij ook alle foto's mislukt van het onweer hier in Zwolle. Helaas de volgende keer beter.
P.s. zijn die witte bolletjes aan de onderkant van je fotos de koepelwoningen van de krekenbuurt in de Aa-landen?
Het komt me ergens bekent voor..
ja dat klopt, of ook wel 'condoomwijk' of 'eierdop' huizen, wat ik wel eens hoor.
verder een ieder bedankt voor de reactie's.
henk