Een van de ergste stormen die ik heb meegemaakt, hagelstenen groter dan golfballen, zeer harde wind, niet normaal veel flitsen, harde donders, het was geen seconde rustig tussen rond 3/4uur!
Ik heb geen stormschade maar hier in de buurt zijn er heel veel dakramen, bomen, en autoruiten gesneuveld. Elke auto hier op de pakeerplaats heeft deuken.
Erg veel schade dus, ik ben gek op dit soort stormen maar gisteren kneep ik um toch even met die hagel!
Kort samengevat: een onvergetelijke nacht
Een van de ergste stormen die ik heb meegemaakt, hagelstenen groter dan golfballen, zeer harde wind, niet normaal veel flitsen, harde donders, het was geen seconde rustig tussen rond 3/4uur!
Ik heb geen stormschade maar hier in de buurt zijn er heel veel dakramen, bomen, en autoruiten gesneuveld. Elke auto hier op de pakeerplaats heeft deuken.
Erg veel schade dus, ik ben gek op dit soort stormen maar gisteren kneep ik um toch even met die hagel!
Kort samengevat: een onvergetelijke nacht
Dit heb ik zelden meegemaakt Zo hevig
Had eerst zoiets van gaat na de 2e bui me bed in Maar zag toen de bui vanuit frankrijk deze kant op komen
Dacht gelijk Ik blijf hiervoor wakker En heb er nu nog steeds geen spijt van hahahahahha
Wat een show was dat Iedere seconde een flits Met felle wind die hier tegen me raam aanbeukte
Waar ik ook ff best bang van werd Was daarom ook ff de hal ingevlugd met het vermoede dat me raam eruit geblazen zou worden
Heb hiervan ook een filmpje in het forum geplaatst Het ergste was toen al over maar er wordt nog wel flink op het raam gebeukt
Hier alleen veel weerlicht gehad met de laatste bui die rond 03.30u arriveerde
Maar in 1 wordt deze avond was BIZAR
Dit mag vaker gebeuren Mar dan wel zonder die windstoten van dik 100Km/h
De komende tijd lijken er geen significante zwaarweersituaties meer voor te komen. In het geval dat er nieuwe dreigende situaties ontstaan worden de kaarten uiteraard weer bijgewerkt.
Kijk op de website voor de kaarten.
Superfoto's hierboven, dat zal een belevenis zijn geweest om dit vanuit een vliegtuig gade te slaan... Nou slaap goed allemaal vanavond. Menigeen heeft vast wat slaaptekort...