Oow, ik zat al te F5ven, maar dat komt waarschijnlijk van geenstijl afkickverschijnselen...
Voorlopig riekt het naar nachtwerk gezien de radar beelden.
Ik mis Utrecht in je laatste zin
wetterzentrale.de, tuesday 06Z - midden/oosten NL? http://members.home.nl/weerlicht.boz/cape.htm
ps: admin; error? heb 2 plaatje geplaatst, 1 was dubbel, verwijderd..maar blijft staan .. | Gewijzigd: 25 mei 2009, 18:36 uur, door wetboy
moet ik zandzakken vullen?
Wat is het verwachte aantal mm's?
Het feest begint rond 2100 denk ik, dan hanger er wat buitjes voor de kust in ieder geval.
(buienradar) | Gewijzigd: 25 mei 2009, 18:43 uur, door Gekke-vis
moet ik zandzakken vullen?
Wat is het verwachte aantal mm's?
Het feest begint rond 2100 denk ik, dan hanger er wat buitjes voor de kust in ieder geval.
(buienradar)
Cool. Moet nu een vrouwen(LOL!)voetbalwedstrijd fotograferen, kan ik daarna mooi direct door. Spannend!
leuk toch, zo'n vrouwenvoetbalpot? Genoeg te kijken op het veld, en hopelijk in de lucht ook!
2 vliegen in 1 klap.
zo'n idee heb ik ook al.
Maar toch als je naar de lucht kijkt hier in de Achterhoek, zie ik wel een grijze lucht.
En het laatste uur is de wind ook wat in kracht toegenomen.
Nouja, ik ga in ieder geval straks wel gewoon trainen, haha!
Maar toch als je naar de lucht kijkt hier in de Achterhoek, zie ik wel een grijze lucht.
En het laatste uur is de wind ook wat in kracht toegenomen.
Nouja, ik ga in ieder geval straks wel gewoon trainen, haha!
Het lijkt erop dat de achterhoek een beetje achter loopt (niet kwaad bedoeld). Vanmiddag waaide het hier in R'dam ook erg hard. Nu windstil, zon er doorheen en oplopende temperatuur. De kat weet niet waar die het zoeken moet....
Nou hier in Deventer is het egaal grijs bewolkt en af en toe waait er en stevige bries maar daarna is het weer even benauwt als er voor. Als er wat komt zal het trouwens nacht werk worden of misschien in de vroege ochtent.