Dan heeft mn zwager nu in ieder geval mzzl.
Die zit nu in catalonie.
Hmm , Zou bijna jaloers worden
Daar onstaan die buienclusters nu , als de wind en de stroming verandert uit het zuiden krijgen we hier in NL ook de kans
Morgen krijgt alleen het zuiden er last van heel heel mischien heel Nederland maar dat is 0,1 op miljoen .
Ik denk ook supercells en rolwolk achtige vorm daar . Wejow het is daar heftig man..
8| ik zie iets onstaan ergens bij Lille in Frankrijk . | Gewijzigd: 20 mei 2009, 22:52 uur, door Robin B
Er komt gewoon onweer in het oosten, dat is een zekerheid, maar waar en wanneer is een moeilijkere vraag. Dat de lijn naar het oosten is verschoven klopt, daarom heeft Estofex ook een update gegeven Dit neemt niet weg dat er nog steeds buien met onweer kunnen ontstaan buiten het level 1 gebied.
Laat die platen nog maar even wachten, die kunnen in onweerskansen topic geplaatst worden later dit weekend.
Het ziet er nu idd nog mooi uit ja, maar beter even wachten
De ene site geeft aan dat het zuiden onweer krijgt, de andere het oosten en weer andere het zuidoosten.
Erg twijfel achtig.
Zolang het niet hier is, vind ik alles best.
Mijn redenatie klopt in dit geval met dat stukje tekst van estofex en het kaartje, dat de lijn veel verder terug naar het binnenland getrokken moest worden en dat is gebeurt !
Geen onweer, maar dat wist ik al 3 dagen..
hmmm net even kaarten gekeken, in het zuiden en westen.. kunnen we weer iets mooi's in de gaten houden
En ik doel dan op volgende week Dinsdag! ( en ja het is ver weg ) maar maakt het daarom niet minder mooi
ik zie de lijn ook bij west friesland gaan dus ik hoop het hier ook
Ik denk zelf dat Nl er niks mee te maken krijgt , omdat de buien richting het oosten trekken of er moet er eentje in het zuiden van het kanaal onstaan...
..De hoop dr in houden he...
tis estofex die zitten er niet veel naast
Ondanks dat moet ik wel toegeven dat meestal de voorspellingen op o-o wel kloppen. | Gewijzigd: 21 mei 2009, 14:06 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21