Ik ben sietse en ik ben 21 jaar oud. Ik kom uit het friese plaatsje Ijlst. Al jaren ben ik gek op het weer het begon al toen ik een kind was. Toen keek ik altijd al naar de lucht. ik heb de afgelopen jaren veel weersomstadigheden mee gemaakt. zoals een bui met 4 waterhozen in de buurt van makkum dit was een avontuur om te beleven hiervan heb ik ook nog foto's die zal ik zo snel mogelijk eens plaatsen. en vlak bij ons thuis een bliksem inslag dit was ook zeer heftig. nu sinds een week heb ik ook een eigen weer website waar ik dan het weer ook wat op bij houd. 1 van de mooiste weersomstadigheden vind ik onweer. ik hoop dat ik hier een hoop dingen kan komen te weten over het weer.
groetjes sietse
welkom op o-o , 4 waterhozen, nice
veel plezier toegewenst, en we zien wel wat van je verschijnen.
grtz erwin
welkom op o-o , 4 waterhozen, nice
veel plezier toegewenst, en we zien wel wat van je verschijnen.
grtz erwin
helaas heb ik die foto's van die 4 waterhozen niet meer gevonden omdat laatst ons pc helemaal stuk was wel heb ik nog foto's van andere hozen van de afgelopen jaren gelukkig. | Gewijzigd: 17 mei 2009, 22:47 uur, door sietse21
zonde joh ,dat je alle foto's kwijtbent!!
volgende keer kopieen maken hé !!
maar ehhh, als je er de volgende keer weer 4 ofzo heb...stuur 'r dan eentje deze kant op als je wilt...maak ik ook wat plaatjes!!
groetjes Ruk.