Sommige mensen ken ik al een beetje via irc, maar een echt voorsteltopic mag natuurlijk niet ontbreken. Mijn echte naam is Jeroen en ik maak ondertussen alweer 19 jaar de wereld onveilig. Ik woon in een klein dorpje ten noorden van Dordrecht. Ik studeer momenteel voor Bachelor (HBO) Werktuigbouwkunde op de TH Rijswijk. Om dat te kunnen bekostigen werk ik vrijdagavond en zaterdag in de Gamma.
Mijn hobby's zijn vrij uiteenlopend. Mijn grootste hobby is toch wel de wereld van de pretparken. Ik volg al het nieuws van europese pretparken op de voet en als het even dan dan bezoek ik ze. Dat laatste gaat momenteel nog vrij lastig aangezien ik nog niet in bezit ben van een rijbewijs. Alles moet dus met het ov gebeuren en dat is zeker naar het buitenland een flinke opgave. Een andere hobby is gamen, waar ik op Call of Duty 4 samen met een aantal vrienden een clan heb draaien.
Al vrij lang ben ik hoogst geintresseerd in het extreme weer in de VS. Via JMT kreeg ik het adres van de irc server van O-O omdat er hier wel wat tornadogekken te vinden waren. Tot dan was ik totaal niet geintresseerd in het weer wat hier in de buurt hangt. Tot ik er gisteren achterkwam dat de prachtige supercellen ook gewoon in luxemburg en duitsland voorkomen... Ik heb nooit geweten dat er hier eigenlijk om de hoek geweldige weersverschijnselen voorkomen, iets wat nu mijn intresse voor ons 'eigen weer' erg heeft geprikkeld.
In de toekomst zou ik graag nog is mee gaan met een stormchase en dan het liefst in de VS. Echter had ik voor een chase achter de bui die gisteren over duitslnad kwam, ook flink wat over gehad. Ik heb een vrij geringe kennis over het ontstaan van noodweer, of uberhaupt van weersystemen en ik zal dan ook voorlopig meer meelezen dan daawerkelijk posten. Daarentegen ben ik wel erg actief op irc, waar ik zo'n beetje elke avond online ben.
Ik geloof dat ik alles wel zo'n beetje heb gehad. Als er vragen zijn hoor ik ze graag!
Nog een foto dan..
Greetz!
Jeroen | Gewijzigd: 10 mei 2009, 16:43 uur, door Narmolanya
er zijn zeker in onze buurlanden lekkere weersextremen te vinden, de tornado's komen ook steeds dichterbij!!!
nog ff en we hoeven helemaal niet meer ver te reizen voor onze hobby!!
groetjes Ruk.