Het is vanaf de herfst in Amerika weer te zien, dus ik denk zo rond november weer bij ons in 't land De opnames zijn (volgens Wikipedia) op 9 april begonnen, waarin ook de nieuwe SRV te zien zal zijn (de Storm Research Vehicle a.k.a "Dominator")! Dit en natuurlijk Josh Wurman, Sean Casey en de Scouts en Probe teams
Ook zijn op de live streams van TornadoVideos.net camera-auto's van Discovery te zien, en cameramannen die de crew van dichtbij aan het filmen zijn.
Het bijschrift bij TVN's nieuwste video luidt:
Ik denk dat ik niet de enige ben hier op Onweer Online die er blij mee is
Grtz Casper | Gewijzigd: 27 april 2009, 20:48 uur, door Casper
Dat denk ik ook niet Casper Altijd leuk om te zien hij ze chasen op die tornado's die je op youtube ziet!
Het is vanaf de herfst in Amerika weer te zien, dus ik denk zo rond november weer bij ons in 't land De opnames zijn (volgens Wikipedia) op 9 april begonnen, waarin ook de nieuwe SRV te zien zal zijn (de Storm Research Vehicle a.k.a "Dominator")! Dit en natuurlijk Josh Wurman, Sean Casey en de Scouts en Probe teams
Ook zijn op de live streams van TornadoVideos.net camera-auto's van Discovery te zien, en cameramannen die de crew van dichtbij aan het filmen zijn.
Het bijschrift bij TVN's nieuwste video luidt:
Ik denk dat ik niet de enige ben hier op Onweer Online die er blij mee is
Grtz Casper
geweldig!!! welke zender gaat dit uitzenden, sbs?
http://dsc.discovery.com/tv/storm-chasers/storm-chasers.html
kun je zelfs nog een game spelen...have fun