Nou dat was me wel een dagje zeg! Ik was zelf nog nooit op Rotterdam Airport geweest. Maar deze dag is zeker voor herhaling vatbaar. Anyway als eerste ben ik begonnen met de bustocht van 14:00. Je mocht toen tussen de VLM fokkers lopen, in de hangars kijken en vlak bij de baan staan. Dat was erg cool. Vooral toen de roze transava kwam aanzetten. Al gauw was het tijd voor de vlucht met the PH-KMR. een Gippsland GA-8 Airvan. Wat trouwens de enigste nederlandse Airvan is en een van de 10 in Europa. De piloot die ons naar het vliegtuig liep vroeg op gegeven moment: Ik heb een vrijwilliger nodig om voorin te zitten. Ik twijfelde geen moment en voor dat iemand maar ook kon nadenken stak ik al me hand op. De rest van de groep vond dat prima en ik mocht voorin. Dus ik zat naast de Captain . De vlucht was zo ontzettend mooi. Ik vond (in tegenstelling tot andere) de lichte turbulentie cool. Lekker heen en weer. Het echte vlieg gevoel dus. Nja, ik denk dat de foto's voorzich spreken. De vlucht was KM922. Van 16:00.
Enjoy it.
Amar
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Sinds wanneer mag je nou weer zo weinig plaatjes in 1 keer posten?
| Gewijzigd: 19 april 2009, 11:35 uur, door Amarpilot
11
12
13
14
15
16
17
18
19
21
22
My fav of the day!
23
24
25
#2 fav!
26
27
28
Nou, dat waren ze. Ik heb ook nog een video in HD van de takeoff, inflight en landing.
http://www.youtube.com/watch?v=Iy0IpAfFQos | Gewijzigd: 19 april 2009, 11:36 uur, door Amarpilot
mooie fotoserie zeg hé!!!
als ik nog in Schiedam had gewoont was je langs m'n oude woning gevlogen, je bent in ieder geval een stukkie verder over het huis van m'n ouders gevlogen , als de vliegtuigen overkomen en je zit in de tuin moet je altijd ff wachten met praten anders hoor je mekaar niet!!!
toen ik nog bij m'n ouders inwoonde mochten die grote jongens nog landen op zestienhoven nou, dat was pas dichtbij alles trilde en als ze laat waren en het was al donker buiten schenen de landingslichten regelmatig in m'n slaapkamer!!
maar ja ,ook dat is niet meer, best wel jammer want het was best wel gaaf om die kneiters zo dichtbij te zien.!
groetjes Ruk.
mooie fotoserie zeg hé!!!
als ik nog in Schiedam had gewoont was je langs m'n oude woning gevlogen, je bent in ieder geval een stukkie verder over het huis van m'n ouders gevlogen , als de vliegtuigen overkomen en je zit in de tuin moet je altijd ff wachten met praten anders hoor je mekaar niet!!!
toen ik nog bij m'n ouders inwoonde mochten die grote jongens nog landen op zestienhoven nou, dat was pas dichtbij alles trilde en als ze laat waren en het was al donker buiten schenen de landingslichten regelmatig in m'n slaapkamer!!
maar ja ,ook dat is niet meer, best wel jammer want het was best wel gaaf om die kneiters zo dichtbij te zien.!
groetjes Ruk.
Ha, leuk . Soms komt er nog wel een leuke heavy op Rotterdam maar niet echt vaak.
Als jij 50 foto's wilt uploaden kan dat gewoon hoor. Psssttt tipje volgende keer je foto's wat verkleinen
Jan, toen ik die 28 tegelijk wou posten kreeg ik een melding dat ik over het maximum zat. Ik kon er niet meer dan 10. Trouwens, dat zijn wel imageshack links hè. | Gewijzigd: 19 april 2009, 12:37 uur, door Amarpilot
Maar dat duurt een eeuwigheid om dat zo te uploaden. (met mijn verbinding) dus gebruik ik imageshack zodat ik het op meerdere forums kan toepassen. En, wat is er mis met 1200 pix? de meeste schermen zijn wel rond de 17'' wat 1280 pix breed is. En steeds meer mensen hebben een breedbeeld waar grotere foto's veel mooier op zijn. Ok, er staat een foto van 1600 pix tussen maar dat is even om alle details goed te kunnen bekijken. En de meeste forums passen ook de foto's die bijv met img tags zijn gelinkt ook automatisch aan. En dit forum komt ook gewoon van IP board.
@ Lichtpuntje, als je msn hebt dan mag je me toevoegen met dit adres: amar737-800@hotmail.com