En zo ja, weten jullie sites waar dit spul besteld kan worden?
Vast bedankt.
Dan moet je de Strikek Alert hebben, deze is aan te schaffen via het internet: ff googlen en je kunt zien waar je 'm kan bestellen. Kost iets van 60 euri, ga 'm zelf ook bestellen...
nou...ik vind die keuze van Jan zo gek nog niet hoor. grappig dingetje, die ga ik zeker bestellen.
wat boltek betreft, ik vind die site erg onoverzichtelijk en volgens mij is dat allemaal amerikaans en heb je er in nederland weinig aan.
ik kan me heugen dat er iemand was die dat spul in huis had, apparaatje bij t raam en software op z'n pc waarmee hij onweer kon detecteren en volgen maar weet niet meer precies wie dat was.
edit:
je hebt ook dit apparaatje maar daar staat geen prijs bij:
http://www.wittich.nl/NL/producten/neersla...onweer/IPSO.htm | Gewijzigd: 15 april 2009, 17:41 uur, door stef-c
Ik kijk ook alleen naar wat binnen mijn eigen budget past....
als je dan zegt wat je budget is, ken daar rekening mee worden gehouden
Als je hem in de auto gebruikt geef dan geen richting aan,anders gaat
die die hele tijd af. Voor thuis gebruik is het wel een best dingetje.
thanx for the tip, maar dat zal niet nodig zijn.
aangezien ik geen rijbewijs heb.....
Je moet met allerlei factoren rekening houden zoals ijzer platen, tl-lampen, dimmers, electronica-apparatuur, etc.
Daarnaast heb je 2 verschillende soorten bolteks. 1 mobiele boltek "LD-250" en de Stormtrackers (pci-kaart). De stormtracker kan onderscheiden welke soort bliksem het betreft. Dus hij kan zien of een bliksem +cg, -cg of een +cc -cc is. De LD-250 kan dit niet.
Mocht je meer info willen hebben, ik ben meestal te vinden in de chatroom van O-O.