wederom weer lekkere foute prognoses door de weerheren (en dames).
Als je nu eens goed naar de conv.line kijkt dan zie je duidelijk 18.00 UTC staan dat is 20.00 Nederlandse tijd. Waarom is iedereen altijd zo depri als het niet snel genoeg gaat?
Ondertussen ontstaan er tal van CB's in Frankrijk en daar moet je je op richten. Zie onderstaand plaatje.
Inderdaad Jan. Ik sluit mij hier bij aan.
En als je dat zo graag bent, hou het dan voor je en post hier iets nuttigs en niet steeds dat gezemel.
Lots
Lots
Euh de MCS licht bij Luxemburg
En als die dan boven ons hoofd nog verder activeert kan het leuk worden vanavond/vannacht
Heeft dat te maken met die 'triggers' waar jullie het steeds over hebben? Of ontstaat dat onweer pas op het moment dat de warme en koude lucht elkaar ontmoeten?
Misschien stomme vragen, maar ik ben hier om iets over het onweer te leren en al die 'vaktermen' zeggen mij niet zoveel.
Ondertussen ontstaan er tal van CB's in Frankrijk en daar moet je je op richten.
Jan, geweldig toch!, iedereen is zo uptight , het onweer heeft veel te lang op zich laten wachten en mijn idee. Als je ergens naar uit kijkt en zolang het hier nog niet is duurt het veeeel te lang!. En als het hier is mag het van mij lekker lang blijven hangen ook haha.
Have fun allemaal !!!!
Keep those camera's rolin' !
Vreemd...
Njah,... maar die sites is afhankelijk van menselijk input. het slechte weer stopt ook o pde grens van nederland/belgie duuhhhh .
Check deze maar eens. www.meteox.nl/ hier kan je veel meer mee.
De wind gaat vanuit zuidoost naar het westen met een boogje. En in duitsland ten oosten van ons ontwikkeld zicht ook een interessant front.
Heeft dat te maken met die 'triggers' waar jullie het steeds over hebben? Of ontstaat dat onweer pas op het moment dat de warme en koude lucht elkaar ontmoeten?
Misschien stomme vragen, maar ik ben hier om iets over het onweer te leren en al die 'vaktermen' zeggen mij niet zoveel.
Kijk hier ff naar: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=satradar
Kom tgenoeg op ons af dacht ik zo
En als je dat zo graag bent, hou het dan voor je en post hier iets nuttigs en niet steeds dat gezemel.
ik zou niet weten waarom.
iedereen heeft het recht op zijn eigen mening en jij gaat mij niet vertellen wat ik wel of niet mag posten.
Er komt inderdaad veel aan, maar er zit (nog) niet zoveel onweersactiviteit in, vandaar dat ik mij afvroeg hoe die buien zich zouden moeten gaan ontwikkelen.
Ik blijf het lekker volgen, misschien steek ik er weer wat van op.