De treksnelheid is ook sneller De buien van gisteren zat geen snelheid in en die waren voor 21.00 ook weer uitgedooft
Deze activeren voorlopig nog wel het is overal nog warm zat Hier momenteel 24 graden op de termometers
Ben benieuwd, de temperaturen zijn er ieder geval wel naar.
Iets om idd gaten te houden. Denk ca. 19 uur boven zeeland....deels zuidhollandse eilanden | Gewijzigd: 15 april 2009, 17:06 uur, door wetboy
Op het oosten in Duitsland zie je ook een aantal buitjes zonder onweer, die zouden nog kunnen gaan groeien.
Bron www.buienradar.nl
Langs deze convergetielijn (een termische vore) ontstaan het afgelopen kwartier buien. De lijn ligt morgenochtend boven de zuidelijke helft van het land. Dan komt er ook onweer voor. Het er achterliggende KF volgt in de loop van de ochtend. Beiden trekken vertraagd naar het noorden, maar stagneren donderdagavond boven het land.
ik hoor het hier al rommelen en ik zie hier en daar al een bliksemschichtje passeren.
net al wat druppels gehad en er komt nu ook een stevige wind opzetten! ik ben benieuwd
Onweersdagen: 0
er zit erg veel activiteit in het rommelt achterelkaar door met flinke regendruppels in het begin.
nu is het droog met nog steeds ~15 donders per minuut.
Leuk
Groetjes Uit Breda-Noord
ik heb een filmpje gemaakt, maarre uh weet ff niet waar ik die moet uploaden
heb wel wat flitsen gezien hele mooie en het onweert nog steeds
het werd heeeeeel donker hier