ik wil de volledige Crew van onweer-online bedanken voor hun werk dat ze telkens weer verrichten, is het niet de prachtige site die ze neer gezet hebben, dan is het wel hoe alles verder geordend is, de wiki en noem maar op.
heb door o-o tot zover wat meer verstand gekregen van het weer, ookal is mijn verstand niet me beste kant
ik wens o-o verder nog het beste toe, en laten we het lekker gezllig houden en ga zo maar door.
mvg erwin kats
p.s. had effe niks te verzinnen, dus maar wat zinloos ( de foto ja niet de tekst )
Vooral wil ik ook zeggen dat zonder jou, zonder alle andere members en bezoekers, O-O niets geweest zou zijn.
EDIT: Zonder deze website zou ik nooit meer zo geinteresseerd zijn geweest in het weer, voor onweer | Gewijzigd: 13 april 2009, 18:15 uur, door talkyr86
En ik sluit me helemaal bij Erwin aan: Jongens onwijs bedankt!! en Ga vooral zo door!!
Voor de bezoekers: als jullie het er voor over hebben: doe een donatie of wordt bijvoorbeeld proLid (is supergoed voor de ontwikkeling)
Bedankt! Keesjovic (Zoetermeer)
bedankt O-O voor deze prachtige site en ga zo vooral door | Gewijzigd: 13 april 2009, 21:18 uur, door supercel
En idd leerzaam vooral dat iedere dag weer nieuwe en interesante topics Ja er word hard gewerkt en dat mag soms best
even gezegd worden .
Maar ook ij zou graag wat meer donaties en proleden zien dan kan 0/0 zich nog verder ontwikkelen en dat komt iedereen ten goede .
Heel veel succes gewenst met het komende seizoen ,
groet den spackman .
helemaal een site naar m'n zin!!
gewoon waar iedereen normaal een vraag kan stellen zonder schaamte of botte opmerkingen door van die betweters!!
ik hoop zeker nog jaaaaaaren te mogen genieten van 0-0 !
ook bij deze m'n respect en waardering voor de inzet en zeker ook de tijd die er ingestoken door de crew om dit allemaal zo keurig draaiend te houden!!!
zoals Keesjovic ook al zei, iedereen die het kan missen doe een kleine donatie (zie http://forum.onweer-online.nl/index.php?showforum=66) want zonder deze inkomsten zou 0-0 niet meer kunnen bestaan ,denk maar eens aan al die apparatuur die telkens moet worden vervangen/geupdate bv.
bij deze 0-0 crew....lekker doorgaan zo!!!
groetjes Ruk.