hier 3 zonnevlekken groepen rond 20 december.
hier 3 zonnevlekken groepen rond 20 december.
Maar het is veel minder dan eigenlijk verwacht werd nu.
Is er eigenlijk wetenschappelijk bewezen dat de huidige kou te maken heeft met het gebrek aan zonneactiviteit ?
Zie ook dit artikel. Ook rond 14 en 15 februari schijnt er verhoogde activiteit te zijn geweest.
Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor ons weer dit jaar.
En de tijd van (ver)gaan zal toch nooit komen.... mensen kom op....
Wetenschap blijft een raadsel, er zijn zoveel dingen die wij als mens toch nooit te weten zullen komen...
Laat je niet gek maken, en geniet van het nu.....
wat er morgen gebeurt of over een jaar of weet ik veel wanneer weet je toch nooit.....
Praat liever over het verleden....iets wat je hebt meegemaakt.... dat lijkt mij realistisch gezien de beste optie...
In een glazen bol kijken kunnen we allemaal, alleen voorspellen wat er komen gaat..... blijft toch een raadsel.
We zien het allemaal wel....
Op de site www.poollicht.be kan je de actieviteit van de zon goed volgen, inclusief hoe hij het de afgelopen jaren heeft gedaan.
Is heel interesant.
Groetjes labmuisje
Als de aarde ten einde komt (wat zeker is). weet ik zeker dat er meerdere rampen komen.
En ik zeg jullie dit zal niet leuk zijn.
Ik ben christen en in de bijbel word er ook genoeg gesproken over allerlei rampen (boek openbaringen)
En, dat zouden meerdere zijn. Als ik het goed bestudeer zal het me niet verbazen dat een zonnestorm er ook in voorkomt.
Mijn (on)weer foto's : Foto's
"The whole 2012 disaster scenario is a hoax, fueled by ads for the Hollywood science-fiction disaster film “2012â€. I can only hope that most people are able to distinguish Hollywood film plots from reality."
heb je helemaal gelijk in, zelf geloof ik niet veel van het doem scenario.
maar als je ziet wat de grote explosies doen tov de explosies die we nu hebben
4 jan 2002
vandaag de dag.
natuurlijk krabbelen we weer uit het minimale activiteit van de zon, maar tis nog een inhems verschil
Dat klopt! Maar ze kunnen wel miljarden jaren oud worden, dus de kans dat ons zonneke het begeeft tijdens ons leven is erg klein. Daarbij is onze zon niet in dat stadium en derhalve wel oud maar nog niet bejaard.
dit was vorig jaar regelmatig nieuws.
mischien komt van uitstel wel afstel. hihi
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.