En zoals Marion de Hond zou zeggen, 'Het leverd weer wel prachtige plaatjes op'
Mochten we trouwens de zonnestorm in 2012 overleven....
er zijn nog 20.000 rampensenario's te vinden op internet die moeten gaan plaatsvinden
in 2012, wordt een druk jaar
Internet wel of niet maakt niet uit want je PC/TV/telefoon is dan ook gefrituurd..
Niburu.nl is ook zo'n ophits site. Helemaal kansloos allemaal die figuren die overal samenzweringen en Chemtrails zien.
Niburu.nl is ook zo'n ophits site. Helemaal kansloos allemaal die figuren die overal samenzweringen en Chemtrails zien.
Helaas is de wereld wel zo verkneukeld als ze vertellen.. Er zijn wel chemtrails, er zijn genoeg samenzweringen. Jammergenoeg zijn zoveel mensen blind voor wat voor hen ogen gebeurd. En dan praat ik niet over de mensen die het niet willen zien!
Zelfs voor diegene die 2012 overleven is het nog niet fijn voor wat de Illuminatie in petto heeft.
Waarom zou men Chemtrails sproeien op heldere onbewolkte dagen, terwijl dit ook in de nacht of op zwaarbewolkte dagen zou kunnen..? zodat het niet op zou vallen. Tevens zijn er manieren te over om bepaalde stoffen effectiever te verspreiden in grote hoeveelheden, denk aan drinkwater, voedsel, landbouwgewassen.
je gaat van maximun, naar een minimun, en van minimun naar maximun, betekent dat je weer meer activiteit gaat krijgen gedurende een periode, dus komt er weer meer activiteit.
maarja, je hoort altijd van die doomscenarios, op onze aarde gaat het er wel slechter aan toe, vind ik uit de bevindingen die gedaan worden.
hier pic van Nasa hun SOHO sataliet ( richt naar de zon )
gister was er een loop protuberans op de zon te zien, en die was echt huge !
Oost-west gerichte straalstromen van heet gas op enkele duizenden kilometers onder het oppervlak van de zon vertonen een veel tragere migratie dan normaal.
Volgens onderzoekers van het Amerikaanse National Solar Observatory is dat de directe oorzaak van het huidige
langdurige zonneminimum.
De trage migratie van de straalstromen is aan het licht gekomen door jarenlange metingen aan trillingen en golven aan het zonsoppervlak.
Die bieden informatie over de inwendige structuur van de zon.
Onderzoekers Frank Hill en Rachel
Howe presenteerden de metingen vandaag op de bijeenkomst van de Solar Division van de American
Astronomical Society in Boulder, Colorado.
De zon vertoont normaalgeproken elke elf jaar een grotere activiteit dan gemiddeld, met meer zonnevlekken en
uitbarstingen.
Het eerstvolgende maximum, van zonneclyclus 24,wordt verwacht in 2012 of 2013.
De eerste zonnevlekken van deze cyclus hadden ruim een jaar geleden al zichtbaar moeten zijn.
In plaats daarvan is er sprake van een extreem langdurig minimum in de zonneactiviteit.
Volgens sommige astronomen zou dat er zelfs op kunnen wijzen dat er een decennia lange periode met geen of weinig activiteit voor de deur staat.
Dat zou ingrijpende gevolgen kunnen hebben voor het klimaat op aarde.
Uit metingen aan zonnebevingen, verricht met telescopen van het GONG-netwerk (Global Oscillation
Network Group), blijkt echter dat de oorzaak van het langdurige minimum gezocht moet worden in een uitzonderlijk trage beweging van de zogeheten 'torsionale oscillaties'.
Maar het zal zeker wel langs ons heen gaan
Bijna alle beschavingen hebben voorspeld dat er iets staat te gebeuren in dat jaar
Maar een totale vernietiging van de aarde door welke ramp dan ook? I don't think so
Btw: Ik had ook een tijdje geleden gelezen dat er op zeer korte termijn kans is op een komeet inslag van 1 op 65
(Wat later geupdate is naar 1 op 250 om massa hysterie te voorkomen)
De illuminati wil de aarde veroveren, niet verwoesten :S
Waar komt dat dan weer vandaan????????
Dat verhaal van NASA zal toch wel een kern van waarheid in zitten lijkt me, die brengen toch niet zomaar wat naar buiten?
Maar als ze dat nou al denken te weten, kunnen ze toch nog genoeg voorzorgsmaatregelen nemen?
In ieder geval om te proberen te voorkomen dat alles heel lang uit gaat vallen.......?
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
als het maar zo spectaculair mogelijk is ik bedoel... als het dan toch het einde is..
H
O
A
X
2012...
je weet dat in de begin post staat dat nasa niet over het kapotgaan van de aarde praat
alleen maar een verwoestende zonnestorm.
maar word wel vaker dit soort dingen gezegd en vaak is het inderdaad alleen maar bangmakerij
we wachten het gewoon rustig af het zal allemaal wel meevallen
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
je weet dat in de begin post staat dat nasa niet over het kapotgaan van de aarde praat
alleen maar een verwoestende zonnestorm.
was ook een beetje een grapje
sorry
maar wacht maar tot het zonnemaximum bereikt is,als je het bericht leest wat ik posten over dat het minimun al te laat is, als het minimun zoveel minder actiever is, kan het maximun veel actiever zijn.... ofja, dat is het geen wat in me opkomt...
en de straling die vrij komt, tsja das gewoon bekend dat , die straling geen pretje is.
en das alleen radioactieve bende dan, dan komt het magnetische zooitje nog.