Is hier een bron van?
want anders kan ik gaan sparen voor andere dingen in plaats van elektronica
dit was vorig jaar regelmatig nieuws.
mischien komt van uitstel wel afstel. hihi
dit is geen 2012 scenario.........
het gaat hier over de zon.
http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=13130...ctionid=3510208
Ik had wel het idee dat ze zon juist ineens rustig bleef afgelopen jaar en niet echt in activiteit toenam, en die 2012 dus onzeker was geworden? Dit bericht heeft op 14 juni jongsleden in de krant gestaan, dus misschien toch 2013?
2012 is absoluut geen hoax..
10 a 50 en misschien wel 100 jaren geleden werd er hier al veelvuldig over gesproken
Er wordt in de bijbel, en verhalen van de maya's, azteken etc. over 2012 verteld!
Neus gewoon wat rond op YouTube naar documentaires hier over!
Rayo
Maargoed spannend was het wel
Maar ik zelf denk ook dat 2012 een ander verhaal is en niet te verglijken is met milenium bug.
Maargoed spannend was het wel
Maar ik zelf denk ook dat 2012 een ander verhaal is en niet te verglijken is met milenium bug.
millenium bug was echt lachwekkend xD
maar 2012 is een stuk serieuzer..
100den jaren geleden werd hier al over gesproken en geschreven
en nu dat jaar steeds dichterbij komt is het ineens een hoax
yeah right
LAAT JE NIET GEK MAKEN
Voor een duidelijke uitleg van de nasa kijk je op de volgende link!!!
2012 hoax!!!
nasa goverment about 2012 | Gewijzigd: 22 oktober 2010, 08:44 uur, door MarkNL
LAAT JE NIET GEK MAKEN
Voor een duidelijke uitleg van de nasa kijk je op de volgende link!!!
2012 hoax!!!
nasa goverment about 2012
NASA: NEVER A STRAIGHT ANWSER!
Gezien het klimaat, hoe het zich manifisteert wereldweid valt veel te zeggen. Vulkanen die bij de vleet ontploffen, Dolfijnen Haaien en andere zoogdieren die het spoor bijster zijn in de zee ( tom tom uitval ). Zwaardere winters, hetere zomers, etc.
Ben van mening dat we al lang in een soort van 2012 zitten, we worden sneller en sneller naar de bekende piek gelanceert. 2012 hoax? Nee, wellicht niet de datum maar wel het geheel.
Gezien het klimaat, hoe het zich manifisteert wereldweid valt veel te zeggen. Vulkanen die bij de vleet ontploffen, Dolfijnen Haaien en andere zoogdieren die het spoor bijster zijn in de zee ( tom tom uitval ). Zwaardere winters, hetere zomers, etc.
Ben van mening dat we al lang in een soort van 2012 zitten, we worden sneller en sneller naar de bekende piek gelanceert. 2012 hoax? Nee, wellicht niet de datum maar wel het geheel.
jij bent ook een angstzaaier ben ik van mening...je poste ook nog een bericht over die olielek en golfstroom.
hou je koppie erbij man! hoeveel rampen zijn er gebeurd de afgelopen eeuwen....de aarde laat zich niet zomaar slopen !
2012 !! HOAX!!!
weather without storms is no weather at all.