Nadat Piers Corbijn er in november 2007 flink naast zat met zijn superstorm, probeert hij het nu weer een keer maar nu zal de superstorm tussen 2 en 5 maart voor gaan komen. De "superstorm" zal naar alle waarschijnlijk over Schotland, Nederland, noordwest Duitsland en Denemarken gaan trekken met het gevolg dat de stormvloedkering het niet zal gaan houden.
Meteoroloog Piers Corbijn meent dat de zon het klimaat op aarde bepaalt en voorspelt het weer op basis van zonneactiviteit. Met zijn bureau Weather Action maakt hij weersvoorspellingen voor de lange termijn. In tegenstelling tot ‘gewone’ meteorologen, die vaak niet verder kijken dan een week, voorspelt Corbijn het weer maanden van te voren. De Engelsman claimt een succespercentage van 75%
Meer nieuws volgt.....
©onweer-online
Als ik naar buiten blaas kan ik zijn voorspellingen al totaal om zeep helpen.
Hebben wij ook weer gelachen, Jan! Die man heeft gewoon teveel in de bioscoop gezeten.....Als ik elka dag ga roepen dat er 50 centimeter sneeuw gaat vallen, krijg ik misschien ooit wel gelijk, en dan ga ik hard "zie je wel" roepen.. haha
Of course.
..Die man hoort echt thuis in een gekkenhuis, hij SPOORT echt niet.
Oh goodie, gaat Piers gelijk krijgen? Nou ik denk dat hij nogal van overdrijven houdt, maar het is iig wel duidelijk dat het niet zo heel mooi weer zal zijn dan
Voor Nederland zal het allemaal mee gaan vallen maar Ierland krijgt de volle mep. In januari 2007 werd bij IJsland een windsnelheid van 185 km/u gemeten. Dus zeg nooit nooit
Opsluiten in een gesticht zal ook een optie zijn
Hier in de buurt (poortugaal) hebben ze Delta Dat is een gekehuis
Daar horen dit soort mensen thuis
Er komt idd een storm Maar een superstorm is Bullshit | Gewijzigd: 1 maart 2009, 21:35 uur, door bassmachine
Opsluiten in een gesticht zal ook een optie zijn
Hier in de buurt (poortugaal) hebben ze Delta Dat is een gekehuis
Daar horen dit soort mensen thuis
Er komt idd een storm Maar een superstorm is Bullshit
Storm zie ik nu op de kaarten ook niet meer